Tja..... dan moet er maar gezongen worden.....
, maar ja, dat houdt dan ook in dat ik moet trakteren.....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:heb vandaag met mn slagschip een volte 10 meter gedraafd. weet niet of het ooit goed gaat komen in galop. haha. moet wel maar nog ff oefenen.
xan schreef:mntj schreef:heb vandaag met mn slagschip een volte 10 meter gedraafd. weet niet of het ooit goed gaat komen in galop. haha. moet wel maar nog ff oefenen.
Ooit komt het goed meid, hard oefenen![]()
(haha zeg ik nu het eindelijk bij mij de goede kant opgaat)
Zo jammer dat ik jou geen les kan geven.
Alhoewel ik natuurlijk gewoon vanalles naar je kan gaan brullen, hihi staat wel interesant denk ik zo.

"Het begint met een S en is zwart".
"Ja, dug, zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor!", zei ze lachend. Maar daarop begon ze meteen: "Zullen we morgen trouwens bij je vader en Eva gaan kijken, als ze bezig zijn met oefenen? Volgens mij heb jij Eva ook nog niet gezien?". "Wel hoor, maar leuk," zei ik, "en dan staat er zeker een groot zwart paard met een joekel van een grote roze strik in de gang? Verrassing!"
. "Ja, ja, zou je wel willen he!".
Ik leef duidelijk nog op Planeet Penny, ha ha!
xan schreef:Wat een pech weer vanmiddag.
Gaat de rits van mijn andere laars kapot !!!!!
Heb ik in die ene net een nwe laten zetten, is de andere weer kapot.
Dus kan ik zondag niet mijn goede laarzen aan. Moet ik maar met die andere rijden.
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Wes is vanmorgen met Dennis naar de HA geweest en die constateerde dat hij dus wel echt iets onder de leden heeft. Een of ander virus dat zich in de buik ophoudt. Wes moet heel veel rust nemen, mag wel naar school maar rustig aan. Ook even geen tennis (en daar báált hij van, maar hij is ook weer te moe om daar echt tegenin te gaan). Ik heb hem al aangeboden dat ik zijn klusjes de komende dagen wel op me zal nemen!
Sterkte met Wes.En bedankt voor het oefenen vanmorgen
Je geeft maar een seintje wanneer je weer wilt oefenen. Was vanmorgen beetje afwezig, dus ik hoop niet dat het al te rommelig is overgekomen...
Shenavallie schreef:Ik had m'n moeder vanavond aan de lijn en kreeg ineens een lumineus idee: ik wist wat voor m'n verjaardag!"Het begint met een S en is zwart".
"Ja, dug, zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor!", zei ze lachend. Maar daarop begon ze meteen: "Zullen we morgen trouwens bij je vader en Eva gaan kijken, als ze bezig zijn met oefenen? Volgens mij heb jij Eva ook nog niet gezien?". "Wel hoor, maar leuk," zei ik, "en dan staat er zeker een groot zwart paard met een joekel van een grote roze strik in de gang? Verrassing!"
![]()
Hmmmmmmm...... meteen Dennis gebeld of ik iets aan zijn reactie kon peilen, maar die klonk niet echt alsof hij in een of ander complot zou zitten....Ik leef duidelijk nog op Planeet Penny, ha ha!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Ik had m'n moeder vanavond aan de lijn en kreeg ineens een lumineus idee: ik wist wat voor m'n verjaardag!"Het begint met een S en is zwart".
![]()
Hmmmmmmm...... meteen Dennis gebeld of ik iets aan zijn reactie kon peilen, maar die klonk niet echt alsof hij in een of ander complot zou zitten....Ik leef duidelijk nog op Planeet Penny, ha ha!
Spannend Shen,hoop het voor je.Ben benieuwd!!
Hoe zou ik trouwens 2 paarden kunnen betalen qua stalling?????
Dan mag ik wel in de "spreidstand" gaan, whoehahaha!
Nee hoor, dit is duidelijk een verrassing die ik mezelf heb aangepraat en daar dan nog op ga hopen ook, erg he!

Shenavallie schreef:Ik had m'n moeder vanavond aan de lijn en kreeg ineens een lumineus idee: ik wist wat voor m'n verjaardag!"Het begint met een S en is zwart".
![]()