Tja Melis, zadels zijn nou eenmaal prijzig Zeker als het ''nieuwe'' zijn Maar als het goed is doe je er ook lang mee Moet je niet zo'n knol als mij hebben, met een blessure rug Toen moest ik binnen een jaar een ander zadel kopen Gelukkig is deze nu wel goed, Prestige Top Dressage (Ja, ja, ik rij dalijk net zo als Anky ) Het nadeel bij mij is dat ik hem meerdere malen per jaar na moet laten kijken, vanwege Eep zijn rug Maar ach.....als dat het ergste is
__Melis__
Geplaatst: 11-11-10 20:09
ja ik weet het ik weet het... maar t had zo mooi geweest als dat zadel van Rach goed had gepast... maarja dit is waarschijnlijk wel beter zo, ook voor mijn houding.
heb m'n mentuig ook meegegeven voor reparatie, kan k die verkopen! Em, wilde jij hem nou nog overnemen?
loveseben
Geplaatst: 11-11-10 20:31
Dat had idd mooi geweest, maar helaas Het belangrijkste is dat hij goed ligt en zit Wanneer mag je hem ophalen?
Thessa leuk dat je een kleine kitten hebt, gefeliciteerd Al vind ik het wel errug jong hoor 7 weekjes...Die van mij waren 12 weken toen ze bij mij kwamen.
Ze hebben trouwens een leuk geintje geflikt gisteren met hun tweetjes Ik had ze eten gegeven s' avonds een half uurtje voordat ik naar bed ga zoals altijd... Hoor ik een kwartier later wat kabaal dus ik ga kijken...Waren ze in mijn overgordijn gaan hangen en zo kwam dus de hele rails naar beneden zetten letterlijk!
Ze zijn zo schattig joh (toch houd ik van ze hoor )
Ze wordt komend weekend al acht weken en het gaat prima, ze eet volledig zelfstandig en dronk haast niet meer bij mams, ze was ook het grootst van het nest! Zitten er nu nog twee maar die moeten ook langer blijven, die drinken echt nog regelmatig. Een half jaar geleden had ik ook een katje en die was ook zeven en halve week, deed en doet het ook prima!! Heb altijd katten gehad dus weet prima hoe of wat Ze is echt super leuk, totaal niet bang, blaast gewoon tegen de honden als ze te druk doen, hahaha, geen gezicht zo'n klein katje blazend tegen een stafford , die daar dan weer niets van snapt want die doet helemaal niets, is gek op de katten thuis, heb er vier!!
Straks lekker naar stal en heerlijk rijden!! Tank voor Amanda ook doen, stap daar ook maar eens op, ben benieuwd
Hello!!! Heb net met volleybal me duim bezeert, al weer :-( Hooop dat ie morgen weer beter gaat, heb dan me eerste competitie wesstrijd!!!! Dus ben een beetje boos, weer die piep duim!!!!