Heb trouwens nog wat foto's van Shaggy naar je gemaild.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danseresje schreef:Antoinette, heb geen nachten gehad hoor! G donderdag weer de nacht in, haha! Net weer 1,5u 'gewerkt', hadden namelijk teamvergadering!
Weet niet of er al rijfoto's komen. Als het van mijn telefoon moet afhangen, dan heb ik weinig hoop! Ding is vandaag al 3 of 4x uitgevallen ofzo!
Gekke vraag Antoinette, maar liggen er van die plastic badmutsjes in de badkamer, bij de kleine zeepjes en shampoo? Z ja, en indien ongebruikt, zou je die voor mij mee kunnen en willen nemen? Gebruik ik standaard hier als ik mijn haar niet wil wassen en zijn prettig in gebruik, maar zijn dus zo goed als op.....
Danseresje schreef:Werkelijk waar nog niet gezien Sas? Wow? Ik kan me niet anders herinneren....maar moet wel bekennen dat het al weer een tijd geleden is dat ik in een hotel heb geslapen......dus misschien is dat veranderd....
Waterleidingduinen waren prachtig. Keek op een gegeven moment naar links en schrok eigenlijk, want keek zo in het verschrikte koppie van een hert op echt heel weinig afstand! Haha!
Heb nog getracht wat foto's te nemen. Ook een zielige foto van een overleden hertje of reetje, maar die lag er nog heel netjes bij, dus wel gefotografeerd! Was eerder al een karkas tegengekomen van afstand, wat echt niet meer gaaf was........begreep van Wil al dat de sterfte hoog ligt door de afrastering die er is gekomen en het tekort aan voedsel voor de hoeveelheid dieren op het moment. Je ziet ook hele afgeknaagde boomstammen.....
Enne, qua badmutsjes, stuk of 5 (10 mag ook, stuur Gijs maar op pad!), kan ik weer een poos vooruit, haha! Hoeven overigens niet allemaal tegelijkertijd afgeleverd te worden hoor!