Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:48

Komt vast wel weer iets leuk voorbij... :)

Heb trouwens nog wat foto's van Shaggy naar je gemaild.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:52

Sas, voor €10,- bij een stel oud gereformeerden in huis?? Beekse Bergen zijn leuk he?

Leuk huis Es! Gave bank maar die zal wel niet bij de koop in zijn.

Goed bezig Milou, lijkt me wel slopend dag en nacht door elkaar :-(.

Ik lig weer alleen in een hotelkamer, van de week even een halve dag vrij nemen om Den Bosch onveilig te maken :-)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:54

Dat is dan wel weer een voordeel, maar kan me voorstellen dat je alleen op een hotelkamer iets minder geslaagd vindt.

Nou... het was gewoon een hotel hoor Antoinette :Y). Denk dat zondag alleen niet de meest geschikte dag was om daar heen te gaan (dat het überhaubt al mogelijk was := )

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:14

Ach ik heb een lekker groot bed, badkamer met regendouche en bad en er staat elke ochtend een heerlijk ontbijt voor me klaar :-)
In welk hotel heb je overnacht?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:18

Dat klinkt dan wel weer aantrekkelijk!

Wij zaten in Hotel Prinsen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:32

Antoinette, heb geen nachten gehad hoor! G donderdag weer de nacht in, haha! Net weer 1,5u 'gewerkt', hadden namelijk teamvergadering!
Weet niet of er al rijfoto's komen. Als het van mijn telefoon moet afhangen, dan heb ik weinig hoop! Ding is vandaag al 3 of 4x uitgevallen ofzo!
Gekke vraag Antoinette, maar liggen er van die plastic badmutsjes in de badkamer, bij de kleine zeepjes en shampoo? Z ja, en indien ongebruikt, zou je die voor mij mee kunnen en willen nemen? Gebruik ik standaard hier als ik mijn haar niet wil wassen en zijn prettig in gebruik, maar zijn dus zo goed als op.....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:35

Ahhh een Fletcher hotel, ziet er wel leuk uit!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:43

Hihi, dat heb ik nog nooit in een hotel gezien Milou.

Kom je vaker in Fletcher Hotels?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:48

Danseresje schreef:
Antoinette, heb geen nachten gehad hoor! G donderdag weer de nacht in, haha! Net weer 1,5u 'gewerkt', hadden namelijk teamvergadering!
Weet niet of er al rijfoto's komen. Als het van mijn telefoon moet afhangen, dan heb ik weinig hoop! Ding is vandaag al 3 of 4x uitgevallen ofzo!
Gekke vraag Antoinette, maar liggen er van die plastic badmutsjes in de badkamer, bij de kleine zeepjes en shampoo? Z ja, en indien ongebruikt, zou je die voor mij mee kunnen en willen nemen? Gebruik ik standaard hier als ik mijn haar niet wil wassen en zijn prettig in gebruik, maar zijn dus zo goed als op.....

Oeps verkeerd gelezen! Mooi he het waterleidingduin!
Hoeveel wil je ervan hebben... Gijs slaapt gemiddeld 10 nachten per maand in hotels en rooft altijd alle kamers leeg -O- . Ik heb thuis zowieso 1 vuilniszak vol met allerlei smaakjes shampoo, conditioner, zeep, badschuim, schoenpoets.... Etcetcetc :-) :')

Sas nee ik kom niet vaker in Fletcher hotels, ben wel eens bij de Witte Raaf geweest maar ik weet wel dat de standaard in die hotels vaak hoog ligt (heb 13 jaar in de industrie gewerkt).

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:55

Werkelijk waar nog niet gezien Sas? Wow? Ik kan me niet anders herinneren....maar moet wel bekennen dat het al weer een tijd geleden is dat ik in een hotel heb geslapen......dus misschien is dat veranderd....

Waterleidingduinen waren prachtig. Keek op een gegeven moment naar links en schrok eigenlijk, want keek zo in het verschrikte koppie van een hert op echt heel weinig afstand! Haha!
Heb nog getracht wat foto's te nemen. Ook een zielige foto van een overleden hertje of reetje, maar die lag er nog heel netjes bij, dus wel gefotografeerd! Was eerder al een karkas tegengekomen van afstand, wat echt niet meer gaaf was........begreep van Wil al dat de sterfte hoog ligt door de afrastering die er is gekomen en het tekort aan voedsel voor de hoeveelheid dieren op het moment. Je ziet ook hele afgeknaagde boomstammen.....

Enne, qua badmutsjes, stuk of 5 (10 mag ook, stuur Gijs maar op pad!), kan ik weer een poos vooruit, haha! Hoeven overigens niet allemaal tegelijkertijd afgeleverd te worden hoor ;)!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:59

Whaha, handig! Jij hoeft nooit meer iets te kopen Antoinette ;)

Ik ben er nu in twee geweest en moet eerlijk zeggen dat ik niet erg onder de indruk was. En ik heb echt niet hele hoge eisen, maar op zich waren beide prima.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:02

Danseresje schreef:
Werkelijk waar nog niet gezien Sas? Wow? Ik kan me niet anders herinneren....maar moet wel bekennen dat het al weer een tijd geleden is dat ik in een hotel heb geslapen......dus misschien is dat veranderd....

Waterleidingduinen waren prachtig. Keek op een gegeven moment naar links en schrok eigenlijk, want keek zo in het verschrikte koppie van een hert op echt heel weinig afstand! Haha!
Heb nog getracht wat foto's te nemen. Ook een zielige foto van een overleden hertje of reetje, maar die lag er nog heel netjes bij, dus wel gefotografeerd! Was eerder al een karkas tegengekomen van afstand, wat echt niet meer gaaf was........begreep van Wil al dat de sterfte hoog ligt door de afrastering die er is gekomen en het tekort aan voedsel voor de hoeveelheid dieren op het moment. Je ziet ook hele afgeknaagde boomstammen.....

Enne, qua badmutsjes, stuk of 5 (10 mag ook, stuur Gijs maar op pad!), kan ik weer een poos vooruit, haha! Hoeven overigens niet allemaal tegelijkertijd afgeleverd te worden hoor ;)!

Kan ook aan mij liggen hoor. Kom ook niet echt vaak in hotels en meestal zijn het dan de goedkope varianten (die waar je al blij bent als je shampoo en aan handdoek krijgt :+ )

Wel bijzonder dat je dat zo tegenkomt, Milou. Vaak worden overleden dieren toch wel snel weggeruimd naar mijn idee...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:34

Geen probleem, als je er 50 wil kan dat ook ;-)

Ik vind een goed hotel wel belangrijk. Als Gijs en ik samen weggaan is het meestal een 4 of 5 sterren hotel (omdat hij zo vaak in hotels komt is hij nogal veeleisend en een zeurpiet....).

Ja er schijnen teveel herten in het Waterleidingduin te wondn, niet echt natuurlijk meer..

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:49

Jij kan dus nog wel even vooruit antoinette met alle zeep en shampoo en andere hotel spullen. Ik kom bijna nooit in een hotel.
En het is erg mooi in het waterleidingduin ja. Maar inderdaad veel te veel herten, waarom schieten ze ze niet af? Lijkt me diervriendelijker en je kan ze nog opeten. Meer biologisch vlees kan je niet krijgen. Maar ja, het is Nederland, daar mag/kan het niet, dus sluiten we de 'wilde' dieren op en laten ze verhongeren.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:17

Inderdaad Wendy, iets met de partij voor de dieren en nieuwe regels! Dit is eigenlijk veel zieliger......

Heb heerlijk gereden op perla! We hebben buitenritje gemaakt :D! En we zijn ook door iemand gefilmd, dus die ga ik even google'n.....iets van mid-vliet tv ofzo.....

Happy me op Perla!
Afbeelding

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:06

Gave foto milou! En erg lekker om met dit weer een buitenritje te kunnen maken!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:46

Dat ziet er lekker relaxed uit. Het was er inderdaad perfect weer voor, en het is eigenlijk nog steeds lekker buiten!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:55

Het was ook echt relaxed, met een paar flinke galoppades :D!
Heb echt wel van het weer genoten, heengefietst naar perla, gereden, teruggefietst naar huis....
Nu even het weerbericht bekijken en dan naar de manege! Ben benieuwd op wie ik mag rijden.....heb wel zin om op Ushi te rijden. Adje zal het niet zijn, aangezien ik daar vorige week al op zat....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:09

Veel plezier op de manege, ik ben benieuwd op wie je mag rijden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:27

O ja, het is dinsdag vandaag :+. Veel plezier! (ik gok op Alex, lekker het andere uiterste van Ushi := )

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:54

Ermmmmm is dat Willem niet??
Ik ga volgende week donderdag weer een privelesje meerijden ik hoop alleen wel dat er leuke paarden overblijven want er is ook een dagtocht..
Ik heb echt zoooooo'n leuk idee voor een taartje voor Sas :-) hihiiii!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:43

Ojee, je maakt me wel nieuwsgierig hoor! :). De 16e staat nog steeds gepland toch?

Is Willem zo groot?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:48

Ehm, Willem is maatje 170 denk ik? Maar... Als hij gaat bokken is hij zeker hoger dan Alex }>
Ja de 16de staat wat mij betreft. Ik ga van de week aan je taart beginnen dus laat het even weten als het niet doorgaat.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:55

Wat mij betreft kan het doorgaan, maar ik weet niet of de rest nu ook allemaal kan. Jongens, kunnen jullie allemaal 16 maart? :D

Haha, ja dat telt natuurlijk ook! Grootheidswaanzin van Willem.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:12

Ich bin dabei!