Kort verslagje van de dag proberen:
Half 7 stonden we op. Nadat we make-up en het haar klaar hadden stond Michel voor de deur om me op te halen.
We zijn foto's wezen maken op het henschotermeer 
Hierna gelijk door naar De Klaveet, hier stonden onze daggasten te wachten op ons.
En toen kwam het.... De prachtige koets en daarachter de paardentram...
Wat een mooie wagens, wat een prachtige paarden en wat zagen de mannen er mooi uit!
Iedereen was onder de indruk en ik hield het niet meer droog toen ze aankwamen. Ik kan zo weer huilen haha. Wauw....
Onderweg naar het gemeentehuis ook echt genoten. Erg leuk de reacties van de mensen onderweg 
Bij het gemeentehuis stonden er behalve de daggasten nog collega's, vrienden en veel meer op ons te wachten. Gaaaaaf!
Het trouwen was ook mooi, mijn lieve nichtje van 4 die ons de ringen kwam brengen, wat een dotje 
Er waren ook wat meiden die wat traantjes moesten weg pinken, lief hoor!
Na het trouwen stonden Manon en Xandra buiten het gemeentehuis op ons te wachten met Ziack, die mocht natuurlijk niet ontbreken. Nou daar kwamen bij mij weer de tranen hoor!
En wat stond hij daar stoer te zijn! Mijn kleine pown, maar wat was ik trots op hem 
Zo lief ook dat deze verrassing geregeld was, het maakte het natuurlijk helemaal af 
We gingen met de koetsen weer lekker naar huis en wat was het mooi weer he? Oh oh oh, wat hebben we genoten in die koets in het zonnetje
Heerlijk!
Bij de Klaveet hebben we getoost en de taart aangesneden, die was ook lekker!!!
En het feest, wow wat een feest!!! Echt iedereen is uit zijn dak gegaan!! Zelfs de mensen die nog nooit gedanst hebben, die vond je op de dansvloer! Werkelijk iedereen was aan het feesten, wat een plezier had iedereen en wat maakten ze ons daar weer gelukkig mee. Dankzij hun was deze avond ook wederom weer perfect. Bij de afsluitdans moesten er een hoop mensen weer huilen, zo mooi om te zien 
Uiteindelijk waren we om 2.30 uur weer thuis. Michel deed mijn corset uit en ik zakte door mijn benen, ik zat de hele dag zo ingesnoerd dat ik geen last heb gehad van mijn rug, tot het corset dus uit ging... 
Wat een pijn, ik kon niet meer dan op mijn rug stil liggen 
Gelukkig heb ik een hele lieve MAN (wat klinkjt dit lief) die mij met alles hielp.
Nu gaat het wel weer, nog stijvig, maar gaat goed komen 
Zometeen weer naar De Klaveet om spullen op te halen. Vanmiddag even bij het veulen kijken denk ik 
Oeps, verslag is toch lang geworden!! Foto's volgen snel hoor!!
(even tekst gekopieerd uit ander topic
)