Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paardenlijst 2011 schreef:Stefanie:
Zorro 6
Wizzard 1
Zavier 1
Gup 3
Paraat 1
Zavier 2
Feygenc 1*
Femke:
Magus 7
Manno 2
Vainqueur 1
Zorro 3
Theo 2
Wizzard 1
Iris:
Salandro 1
Zorro 2
Magus 2
Wizzard 1
Illem 1
Romeo 1
Feygenc 2
Napoij 2
Zavier 2*
Karin
Romeo 2 1/2
Wizzard 1/2
Twinkel 12*
Amanda
Ietsen 14*
privé les
Ietsen 7
Jeannette
Feygenc 1
Gup 10
Romeo 4 1/2*
Joyce
Salandro 1
Vainqueur 1
Mexx 11*
Nico 1
Jeany
Vosje 3
Wizzard 4
Napoij 1
Fegyence 2
Magus 1
Salandro 1*
Paardenlijst 2011 schreef:Stefanie:
Zorro 6
Wizzard 1
Zavier 1
Gup 3
Paraat 1
Zavier 2
Feygenc 1*
Femke:
Magus 7
Manno 2
Vainqueur 1
Zorro 3
Theo 2
Wizzard 1
Iris:
Salandro 1
Zorro 2
Magus 2
Wizzard 1
Illem 1
Romeo 1
Feygenc 2
Napoij 2
Zavier 2*
Karin
Romeo 2 1/2
Wizzard 1/2
Twinkel 12*
Amanda
Ietsen 14
Manno 1*
privé les
Ietsen 8*
Jeannette
Feygenc 1
Gup 10
Romeo 4 1/2*
Joyce
Salandro 1
Vainqueur 1
Mexx 11*
Nico 1
Jeany
Vosje 3
Wizzard 4
Napoij 1
Fegyence 2
Magus 1
Salandro 1*
aatjuh12 schreef:haha jaaa was echt heel vreemdmoest echt wennen aan zijn beweging enzo.. haha heb eigenlijk niet opgelet of Gup ook heeft gelopen.. was weer veel te druk met kletsen enzo
haha als er over is zal ik wat voor je bewarenga je zondag ook mee met de buitenrit? dan ga ik ook nog trakteren
annemieke_88 schreef:Ja was vreselijk bij de kaakchirurg. Heb nu wel beetje pijn. Het ging niet zo soepel als de eerste keer. maar ben er weer vanaf!
Phoe, das ook een leuke keus zeg! Wortelkanaal of trekken. Weet je al wat je gaat doen? Sterkte in ieder geval!
aatjuh12 schreef:jaa kan ik me voorstellen.. maar een beetje ontspanning in het weekend is ook goed toch
jaa klopt.. ze heeft hem geloof ik eerst een jaar om te proberen.. en daarna wil ze hem gaan kopen geloof ik?
Autch, das inderdaad een lastige keus.. maar je hebt hem al gemaakt zie ikhaha heb jij ook al zo een zin in hongarijeeee
aatjuh12 schreef:heeeeeeeerlijkkan niet wachten.. heb jij al zadeltassen en een bontje? ze hadden het over wat voor onderbroeken je het beste kan dragen.. omdat je je anders open zou kunnen rijden.. hahah allemaal dingen waar ik nog niet aan gedacht had