en kan dus ook me kijken XD Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en kan dus ook me kijken XD suikermeisje schreef:ik ben van plan om mijn kalkoenen mee te nemen, wil geen risico lopen, voor mezelf niet maar mijn pony ook niet. En hij is het niet gewend om op gras te springen zonder kalkoenen (met ijzers) zonder ijzers is geen probleem, alleen heeft hij net nieuwe.. dus ze kunnen er ook niet onderuit.
een caprilliproef zou ook niets voor mij zijn
maar als het moet moet het) en doe ik wat rustiger aan,, dus nal kan t wel is het ook gewend maar als het nou veel gaat regenen komende week en t wor glad dan wil ik wel kalkoenen bij hebben
maar ik neem m mee want als er iemand anders wel mee rijd dan rij ik er ook mee
(ons ma zit in t bestuur en die zegt tegen mij dat mag niet, maar ik weet zeker dat er andere springers zijn die t wel doen...) 

Bzoem schreef:Hmm geen idee wat betreft het passoa bit. Succes met je 'rustige' galop
Maar kalkoenen op de trektocht wordt wel lastig, want als ik t goed heb mogen die niet op straat toch? En je hebt tussendoor geen tijd om rustig af te stappen en ze erop en eraf te draaien. Maar op Reelaer zelf kan t wel denk ik dan.

wordt in ieder geval leuk!
.