Sabinee__ schreef:Iris en melanie hebben ze ook ..
jaa ik wou het net zeggen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Liisette_ schreef:Jaa echt iriitant! Ik heb al zes mensen die het hebben!
Vandaag weer wedstrijd gehad... Troy was stout! Heeeel stout! Ben er ook weer afgevallen...![]()
![]()
Hij maakte een grote sprong en gleed er aan zijkant *ploef* op de grond.. Toen dacht het o zo lieve paard om er ook maar even vandoor te gaan! Gelukkig bleef op het terrein en heeft Monique hem kunnen pakken!
Gelukkig geen rare dingen ervan overgehouden, alleen wat spierpijn in mijn linkerbeen.
Wel zal het weer een tijdje duren voordat ik weer vertrouwen heb om buiten te gaan rijden (terwijl ik het eindelijk weer wat vertrouwen in had! ) Maar goed, we gaan gewoon weer verder!![]()
Jullie nog wat meegemaakt?!
Boven de sprong gleed je eraf dan ?
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Jaa echt iriitant! Ik heb al zes mensen die het hebben!
Vandaag weer wedstrijd gehad... Troy was stout! Heeeel stout! Ben er ook weer afgevallen...![]()
![]()
Hij maakte een grote sprong en gleed er aan zijkant *ploef* op de grond.. Toen dacht het o zo lieve paard om er ook maar even vandoor te gaan! Gelukkig bleef op het terrein en heeft Monique hem kunnen pakken!
Gelukkig geen rare dingen ervan overgehouden, alleen wat spierpijn in mijn linkerbeen.
Wel zal het weer een tijdje duren voordat ik weer vertrouwen heb om buiten te gaan rijden (terwijl ik het eindelijk weer wat vertrouwen in had! ) Maar goed, we gaan gewoon weer verder!![]()
Jullie nog wat meegemaakt?!
Tijdens het springen ?!Boven de sprong gleed je eraf dan ?
klinkt niet zo fijn! 'Gelukkig' heb je alleen spierpijn
! Beetje zo'n stiekeme vreugdebok! Jaa
Dus kan volgend jaar jas net zo goed mee nemen
Ze heeft vaak op 2 benen gestaan in ieder geval maakte haar niet uit welke 2 er op de grond bleven.

!

..
En een leuk paardje! 

.