Ik heb nu weer hetzelfde beeld als gisteren....niks dus, maar ook geen vraag voor gebruikersnaam en wachtwoord.
LIQUITA schreef:Ik heb nu weer hetzelfde beeld als gisteren....niks dus, maar ook geen vraag voor gebruikersnaam en wachtwoord.heb je van die site wat ze gebruiken iets geinstaleerd ?dan heb ik wel gedaan vanmorgen
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik heb nu weer hetzelfde beeld als gisteren....niks dus, maar ook geen vraag voor gebruikersnaam en wachtwoord.heb je van die site wat ze gebruiken iets geinstaleerd ?dan heb ik wel gedaan vanmorgenJa, dat heb ik gedaan...maar helaas.
Na ja...pech hebben. Misschien lukt het ooit nog voor ze gaat bevallen. Inderdaad Jill staat er een beetje bij alsof ze er klaar mee is
ATE schreef:http://86.86.189.186/view/index.shtmlkopieer dit eens mischien krijg je dan beeld van angieNee helaas, werkt ook niet.
ATE schreef:LIQUITA schreef:ik kijk wel naar jill...hahahahahaha ook niet veel te zienAltijd beter dan een groen vlak met een klein kruisje links boven in