Britt: Ja indd, rijd heel weinig nog op haar, rijd veel op Ratina nu. Heb laatst op PD weer gereden en voelde echt weer goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik heette de hele tijd lalunique, maar dat was de profiel van een vriendin van mij..
PrimaDonna_ schreef:Maar meiden als ik er als eerst ben ga ik gewoon al mijn spullen op die bedden leggen haha XD
!
!

Chanelll schreef:&Even over dat galopperen;
die paarden moeten een paar dagen achter elkaar aardig wat uren per dag een ruiter op hun rug dragen, en vaak is het ook nog heel heet, en als je dan veel gaat galopperen is dat ook een beetje zielig voor die paarden.
PrimaDonna_ schreef:Farah_ schreef:Jongens, eerlijk gezegd vind ik het niet heel netjes om hier te gaan speculeren over begeleiding. Iedereen doet iedere zomer zijn uiterste best voor een aantal leuke weken!!
Ben ik het mee eens.
Vind beetje raar dat je hier zo gaat doen over de leiding, die mensen proberen je een super week te bezorgen en dan ga je zo over iemand doen, vind ik eerlijk gezegd niet echt aardig.![]()
En ik heb vorig jaar een super week gehad met als leiding Esther en Saskia, heb ook genoeg gegalopeerd
maar ik snap t wel hoor wat mensen hier zeggen want ik ken ook een aantal mensen die heel hard sparen om naar t reelaer te gaan.. Als t dan tegenvalt snap ik best wel dat je er van baalt zeker als het om redenen ging die niet echt ergens op sloegen..