nou ik heb er wel goede hoop in hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Weltrusten dames (en heer), en als ik hier niet meer kom morgen, goede jaarwisseling!
palousa_boy schreef:nou als je het mennen gewoon doet zoals het je geleerd is kan daar al niks fout, met het examen moet je gewoon denken van nou we gaan lekker een rondje rijden en verder niet denken aan dat examen.
die theorie tja dat heb je zelf in de handmaar dat is zeker niet moeilijk.
maar ik duik lekker mn bedje in, truste allemaal
Lisa_Caro schreef:Ik gaat ook peepz, miss tot morgen ik kom denk nog wel ff op bokt, hopelijk zijn jullie er dan ook![]()
Weltrusten! En als ik jullie niet meer spreek een happy new year en niet te veel zuipe he![]()
Zoo wordt echt chill morgen ik ga echt veel vuurwerk afsteken
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:
Doeii Lieve Joyce![]()
![]()
![]()
![]()
KOESKOES
Ik hou ook van jou steeF!!!!![]()
DJoysDesignz schreef:MORGEN WIL IK EEN GROTE PRIJS WINNEN!
Eevj schreef:DJoysDesignz schreef:Steef is naar bed toe zonder AFSCHEID te nemen!!
TFOE, grapje steef
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:
Doeii Lieve Joyce![]()
![]()
![]()
![]()
KOESKOES
Ik hou ook van jou steeF!!!!![]()
sambagirl schreef:Ik sluit in stijl van dit topic af vanavond! Oud & nieuw vieren met manege vrienden...![]()
Iedereen voorzichtig met vuurwerk vanavond en een enorm goed gaaf gezond 2009 met veel paardenvreugde!
aatjuh12 schreef:alvast een fijne jaarwisseling! aangezien ik straks moet werken op een pand zonder computer doe ik het nu maar alvast:P