@Marjon, ik heb het bij De Bogerd in dreischor gehaald, 1x een middag van 3 uurtjes les en 1x een ochtend van 3 uurtjes les met daarna examen, is prima bevallen! O, ja en een intake...
Yeah ik heb me bruine hoofdstel!! Super mooi , nu hopen dat Roon hem past. En proberen de sperriem er af te halen want die zit nogal stug vast opt moment (jah logisch met nieuw). Maar met pelham niet zo handig. Is de bedoeling dat dit mijn buitenrij hoofdstellie word. Neusriem is ook stuk minder dik als mijn zwarte hoofdstel, dat zat niet zo lekker met de pelham.
Marjon, nog bedankt he Helaas heeft een griepje me nu geveld.. ging me steeds zieker voelen op het werk en nu maar eens ziek gemeld.. iedere griep bood ik de kop en nu ben ik toch de banketstaaf Maar Kayl is vanmiddag geweest met haar vader begreep ik, dus heeft Ro toch zijn aandacht gehad. Ik ga even uitzieken en onder een paar dekens opde bank liggen.. volgens mij hebben ze alle hoofdpijn, rugpijn en verkoudheid bacillen mijn kant opgestuurd :S
Ojeee.. lekker dan. Jah heb vanmiddag alleen even over het erf gewandeld hoor niks bijzonders, maar wastie er toch even uit. en zijn bovenluik is even open geweest, had Carla gedaan. Kon die even met Roon socializen. Kreeg luik alleen bijna niet meer dicht, klemde en kon er niet bij .
Ben morgen ook nog vrij joepieee.. Maar even mijn planning omgooien.
Had ik hier gisteren al gezegd dat de band van mijn fiets lek is? Heel handig, want het is 1. een vouwfiets, die zitten al wat anders in elkaar. En 2. het is de achterband dus al moeilijker, en 3. (en nu komt het) ik heb nog nooit een band geplakt . Dusss.... stress, want ik kan niet zonder fiets. Okee dan ben ik nu vrij maar ik moet toch naar me paard he... En me vader is pas zaterdag vrij dus die kan eventueel pas zaterdag komen...
Fietsenmaker lijkt de makkelijkste optie. Maar goed. Zit nu nog in Vlissingen, dus kan pas om half 3 bij die fietsenmaker zijn. Als het niet later is. Op de internet site staat wel iets over leenfietsen maar bij ingrijpende reparaties.. . Nou ja ik ga eerst maar eens douchen. Heb Savitri gesmst, of zij vandaag heel toevallig gaat... De 2 weken zijn nog niet om volgens mij..
Ahhh, wat lief, ja dat vind hij heel fijn als zijn koppie eruit kan. Oh, ik mis hem echt, ik ga kijken of ik vandaag geen blubber in mijn benen heb, maar ik vrees met grote vrezen, voel me nog echt poedersuiker Edie gaat wel vandaag met Kayl. En ik ga hem vandaag op marktplaats en Zeelandnet zetten....'t is niet anders. Marjon, dank je wel.... Hoest verder op stal?
edie zou er toch weer beetje mee beginnen mariska?
vanmorgen hadden ze feest gehad, we hadden maar heel weinig druk op de kraan, bleek er 1 op stal iets kapot te zijn ofzo.. hoop niet dat t te grote waterbende is.
koffiemasjien in de keet is kapot, omdat er WEEER geen water is bijgevuld, wordt komende week gemaakt
Ja, ze gaat zolang hij er nog is wel wat doen, maar omdat ze zo weinig kan doen, wil ze niet. Ik ga er niet nog meer energie in steken. Da's balen, dames... let er wel op he... water bijvullen. Ik heb geloof ik nog nooit wat gedronken in de keet, en 1x heb ik er 5 minuten gezeten Da's niet lang he... 'K word gek van het niezen en hoesten.. zucht.
keb ff tijd ,.. foe foe Water waar hoezo koffie wordt gemaakt van lucht en liefde
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 05-02-10 12:19
Cooooool jow!
Hhmz, hij liep even kijken, zondag ofzo toen ik er met carla was al raar te doen, maar toen hadden we hem even aan en uit gezet (er zat voldoende water in maar hij beweerde van niet) en toen deed hij het weer... Dusja ik snap ook niet wie daar dan toch zit steeds? Cameraatje ophangen
_Marjon_
Geplaatst: 05-02-10 12:24
juf_esther schreef:
snap dat niet hoor van die koffiemachine
wie zit daar dan?
heb nog nooit iets op die machine zien staan van bijvullen ofzoiets...
Idem, heb er afgelopen week niet gezeten maar heb dat ding ook nog nooit horen piepen ofzo. Ja toen Jan m net had neergezet ging die laten horen hoe het klonk alstie leeg is. Maar nooit gehoord dus..
Ik ga zo fietsie ophale Kijken wat de fietsenmaker dr van gebakken heb.