wij gfaan slapen

zie jullie morgen wel op de manege
of hier op bokt

truste
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hackie schreef:Dat hopen we dan maar

winnitou schreef:Hackie schreef:Dat hopen we dan maar
daar ga ik dan voor, de caravan staat tot eind oktober op de camping en Rowan is pas in oktober leerplichtig, kunnen we nog een hele boel nachtjes op de camping verblijven.
was woensdag we erg lekker dat zonnetje, zul de zien vandaag een super lage druk gebied, ...wat omt daar uit????????

jij ook slaap lekker voor straks

Sanniiy16 schreef:trustejij ook slaap lekker voor straks
en als ron weer snurkt ga je maar in mijn bedje liggen
hahaha
me kamer is toch opgeruimd dus je struikelt nergens over:P

Sanniiy16 schreef:hahaha nou dan wil ik ook wel komen helpen hoor
Ik ben hier trouwens nog lang niet klaar dus als iemand een uurtje over heeft kan die zich aanmelden hoor!!!!!!!!!
Hackie schreef:Ellis van Xanthos ging bij dr eten, omdat ze jarig was
(ze heeft het gewoon verzwegen, want ze is alweer een jaartje ouder)
op deze leeftijd verzwijg je dat inderdaad liever
ik ben liever zo oud als ik me voel (18)
natuur5D schreef:Shenavallie heeft haar stal trouwens echt roze geverfd en al hou ik niet zo van roze, ik vindt het harstikke leuk staan.
smuidra schreef:Kan wel een gezellige boel worden. Wie z'n huis is het eerst aan de beurt???????![]()
![]()
Ik ben hier trouwens nog lang niet klaar dus als iemand een uurtje over heeft kan die zich aanmelden hoor!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ATE schreef:natuur5D schreef:Shenavallie heeft haar stal trouwens echt roze geverfd en al hou ik niet zo van roze, ik vindt het harstikke leuk staan.
ik dacht dat dat niet mocht ik heb vorig jaar twee stallen gedaan en er werd uitdrukkelijk gezegt onder zwart en boven kant wit moet ook zeggen dat ik als iedereen maar een kleur neemt het zeer rommelig vind worden maar das mijn mening hoor
ATE schreef:smuidra schreef:Kan wel een gezellige boel worden. Wie z'n huis is het eerst aan de beurt???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb het aan de buitenkant maar laten doen door een schilder was er vorig jaar aan begonnen maar de tijd ondbreekt en het is niet echt mijn hobby schilderen ik verkoop liever de verf

meelen schreef:@smuidra, ik weet misschien wel iemand die het voor je kan doen.

smuidra schreef:meelen schreef:@smuidra, ik weet misschien wel iemand die het voor je kan doen.
Schattig van jou. Maar het is heel veel werk. Ik heb heel veel deuren en ramen. Als ik elke keer wat doe komt het voor de winter nog wel af. En anders maar volgend jaar.
smuidra schreef:Sanniiy16 schreef:hahaha nou dan wil ik ook wel komen helpen hoor
Kan wel een gezellige boel worden. Wie z'n huis is het eerst aan de beurt???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smuidra schreef:Sanniiy16 schreef:hahaha nou dan wil ik ook wel komen helpen hoor
Kan wel een gezellige boel worden. Wie z'n huis is het eerst aan de beurt???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
winnitou schreef:Heb eindelijk de verwijsbrief voor de internist (folliculair adenoom in schildklier???) Verder onderzoek gewenst. Kan ik 23 augustus terecht. duurt ook weer een poos. Morgen maar eens bellen naar andere ziekenhuizen. Zal wel niet veel uitmaken qua tijd. En dan zal je zien dat als je ergens meteen terecht kunt voor de eerste afspraak de vervolgafspraken en/of diagnostiek weer langer duren.
Maar ik moet nu toch nog 3 weken + alle weken die ik al achter de rug heb, wachten.
En dan weet ik waarschijnlijk nog niks. Nou eerst maar eens lekker vakantie vieren.......

meelen schreef:@Winnitou..... schiet ook weer lekker op. (niet dus) Zal ook wel langer dan 1 week duren voor je echt wat weet. De uitslag van zo'n punctie is er natuurlijk ook niet meteen.