Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ging super goed en kon sturen, dus ook een drafje geprobeerd. Ze is veel stiller met haar mond, dus ga het zeker nog eens proberen
Jamika schreef:De nieuwe bak is helemaal SUPER! Groot en een superfijne bodem!
?
! 
En nu eens zien of Mamaloe ook wou bewegen in plaats van knuffelen. En dat deed ze!

(had alleen een ritselend zakje hoor)

'

'

Jamika schreef:Femcke moest vrijdag naar de dierenarts omdat ze niet goed loopt, lang verhaal maar moet volgende week weer terug voor een verdoving in het gewricht en intussen wel wat licht blijven rijden. Omdat ze anders woensdag (dan gaan de meeste andere paarden over) weer op de trailer zou moeten mocht ze vrijdag na de dierenarts al vast komen. Ze heeft het super naar haar zin!
ditchie schreef:EEn EV??
Ik wil niet al te snel mijn keuze maken dus niets is nog zeker hoor! Ik ga ook nog andere paarden bekijken..
Maar lijkt me een leuk paard! Jamika schreef:@HatsikiDildo: We moeten vrijdag weer terug, dan gaan ze het hoefgewricht verdoven. De box vindt ze geweldig, lekker licht en de luiken in de deur zitten niet vlak naast elkaar dus ze durft nu eindelijk naar buiten te kijken, ze hangt de hele dag over de deur rond te kijken.
@Sence: Time-out is GROOTMaar lijkt me een leuk paard!
.
. Pletje123 schreef:ditchie schreef:EEn EV??
Ik wil niet al te snel mijn keuze maken dus niets is nog zeker hoor! Ik ga ook nog andere paarden bekijken..
EV.. Engels Volbloed![]()
Had je nu al een nieuw paard gevonden..?
Ik val absoluut niet op engels volbloed. Doe maar gewoon KWPN
Ik laat donderdag weten hoe het afloopt
Die zijn allemaal KWPN gekeurd. Maar dat terzijde. Pletje123 schreef:KWPN keurt ook Engels Volbloed goed.. Denk aan Julio Mariner xx, Uppercut xx, Wilawander xx, Watermill Swatch xx en Lucky Boy xxDie zijn allemaal KWPN gekeurd. Maar dat terzijde.
Ben benieuwd naar je nieuwe paard. Wat voor 1 is het ditmaal?