Heej!! Wat fijn dat je zo op kon stappen! Zie je vanavond
Anne.. succes!! Ik hoop voor je dat het inderdaad mee gaat valllen!
Mootje
Geplaatst: 18-01-10 14:55
Anne, Hoe is het gegaan bij de DA? Louise, Ja, ik was echt zo happy! Vanavond weer lessen. Kan jij woensdag om 8 uur lessen? Chantal valt uit, want die gaat volgende week naar de kliniek met Nick. Maiken, Gaat Sas lessen (of jij) om zeven uur? Ik neem aan van wel!
Vandaag is mijn auto APK gekeurd. Schade is alleen een afstelmotortje van 33 euro (gelukkig maar). Ik heb gisteren een nieuwe BP besteld in Engeland. Als het goed is, krijg ik deze zaterdag
Joytje heeft een lichte peesblessure (dus toen niet alleen gekneusde hoef). De plek waar het checkligament en de tussenpees naar elkaar toelopen blijft bij haar te ver van elkaar af en er zit een heel klein 'haakje' in 't checkligament wat een beetje geïrriteerd is. Mag er wel op, nog een week stappen en dan draf wat opbouwen binnen 4 weken. Over 5 weken terug om te kijken of het is verbeterd, zo ja dan mag ze weer galoperen
Opzich wel het had ook niks kunnen zijn, maar m'n gevoel zei al dat die kans vrij klein was!
Mootje
Geplaatst: 18-01-10 15:52
Checkligament is wel een vervelende blessure. Luke heeft hem gehad (wel iets erger) en ik heb er 1.5jaar naast gelopen en opgebouwd! Maar die van mij kon echt niet meer lopen op dat been!
Hopen dat het na 4 weken weer zo verbeterd is, en je weer kan opbouwen!
De DA zei dat ik mazzel had dat 't deze pees is ze noemde het ook niet echt een blessure, meer een irritatie. Vandaar dat 't hopelijk snel over is Ze heeft twee weken geleden gek gedaan aan de longeerlijn, springschoen afgetrapt en direct daarna aangetikt (hoefkneuzing) en waarschijnlijk verrekt tijdens het gek doen.
Van hoe laat tot hoe laat is er les vanavond?
CharlyBrown
Geplaatst: 18-01-10 17:22
Jeetje, wat een wildebras!!
als ik het goed heb is er les van 18:15 tot 20:45 (want ik denk dat Nick niet lest.. toch.. mo?)
Mootje
Geplaatst: 18-01-10 17:24
Ik neem aan dat Nick ook niet lest (weet niet of priscilla wel rijd) alleen dat meisje van die fries heeft geen vervoer. Als priscilla dus niet komt, kan zij ook niet komen.
CharlyBrown
Geplaatst: 18-01-10 17:34
geen vervoer? hehe.. ook geen fiets? Of komt ze uit Groningen? Of misschien kan ze niet fietsen?
Ja, dat meisje rijdt op Oscar. Ze komt uit Spijkernisse geloof ik. Tja, sommige mensen zijn niet zo bikkel als jij Nick gaat dit keer trouwens naar de Raaphorst in Wassenaar.
Ik had vandaag bootcamp. Roelof vond dat ik veels te snel tevreden was en ik moest er echt aan gaan rijden. Hij vond het in het begin echt niet leuk, maar daarna liep hij super. Nu hiermee verder en woensdag weer les
Louise, hoe ging jouw les. Ik had graag willen kijken, maar ik had helemaal niets meer in huis, dus ik moest echt boodschappen doen!
ok! dan heb ik 'm nu helemaal door met Oscar, hoor!
Mijn les was sowieso weer heel leuk en leerzaam. Maar als het ene goed gaat, gaat het andere natuurlijk weer minder.. Joe gaat steeds beter draven, en ik kan schakelen en aardig sturen (en dat is best handig!) en hij heeft tempo en is redelijk constant. Voelt super. Maar nu gaat hij steeds meer drammen in de overgang terug naar stap, hij valt daarnaast door mijn linkerbeen en in de galop is hij nog errug moeilijk! Maar het ging al 10 beter dan toen ik zelf aan de slag was met de galop afgelopen vrijdag. Ben dus erg tevreden!
Mo ik zag de laatste stuk van je les. Toen was hij idd erg lekker aan het draven.
Woensdag gaan we er weer tegenaan!
CharlyBrown
Geplaatst: 18-01-10 23:39
zat net even wat foto's op m'n computer uit te zoeken. Kwam ik een foto tegen van Joe, van vorig jaar april... God, wat zag hij er uit! Het is wel een erg ongunstige foto.. (die vriendin van mij is ook best groot) maar kijk nou..
Mootje
Geplaatst: 18-01-10 23:41
Haha, die moet je als eerste foto in je volgende rij-topic plaatsen
Maar sinds een week ben ik echt wat drastischer bezig. biks en muesli is gehalveerd. Hij krijgt alleen nog hooi (een niet te grote portie) en ik strooi wat minder dik op... En voor de rest probeer ik veel met hem te doen. En nu we weer kunnen longeren... kan ik hem daar lekker laten zweten... Roelof heeft me wel een beetje bang gemaakt met verhalen over hoef bevangen... Hopelijk is hij snel weer een slanke den (als ie maar niet zo slankwordt als op de foto hierboven... )