Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat linda en meerdere zeggen, wáár je ook bent, er is áltijd iets te zeiken, áltijd... Maar toch vind ik dat zoiets gezegd moet worden.... En wie weet, als meerdere mensen het zeggen, schrijven of typen, dat je dan de ogen van oa herman opent dat het zo niet handig gaat 
Gaat ze ook nog wel horen hoor! 
En ik moet de stad in

Hoorde laatst ook al iemand dat er op dit moment ook gewoon te weinig paarden zijn.. dus er zullen binnenkort wel weer een paar nieuwen verschijnen, ben benieuwd 
want ik moet nog terug naar zwolle

Lijkt me ook erg moeilijk om goeie paarden te vinden... En natúúrlijk wil je er zo min mogelijk geld aan uit geven als bedrijf, maar soms kan dat niet anders....
Heb 7uur les, maar moeke is pas 18:20 thuis
En dna ook nog in de spits er heen rijden
Hoop dat ik op Target mag die heb ik in 5minuten gezadeld
Was ingedeeld op Fjordy, maar ben uiteindelijk op Collin gegaan
Nog liever collin dan neurotisch fjordbeestding fjordy
Maar t ging wel redelijk.. zal er niet heel enthousiast van worden, maar met spoortjes was ie al beter te rijden..

) Sofietje, Figaro, die hele grote vos ruin.. Er waren felle donders bij waar zeker niet iedereen op werd gekwakt, maar ook van die eeuwige goedzakken, waar je als gevorderde nog best wat mee kon, maar waar je ook rustig ukkies op kon zetten. Miss Peggy bijvoorbeeld. Heerlijk dier. Instructie was ook stukken beter, Saskia, Elize, Angela (geloof dat ze zo heette "hoofd omhoog en tieten vooruit! RIJDEN!" "Klikken is voor kikkers, je drijft met je bénen!")
Herinner me nog de buitenritten met Rapido, echt geweldig. En de grote buitenritten op de Veluwe, twee grote vrachtwagens met de helft van de manegepaarden, en maar gaan! Sallandse Ruiterdagen met Clannad (zo heette die vos ruin!
) en een kantine die gezellig was, in plaats van de vaste kliek aan de bar en de rest aan de tafeltjes ver weg.
Zit geen sfeer meer in, ruiterkunst is ver te zoeken.
Nog paar keer op gereden...

Ging altijd door het lint als het regende. Rapido heb ik nooit met thiedemann gereden
hij draaide zich altijd wel om in zijn box. Paard met gebruiksaanwijzing