Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shrek was wel leuk. Maar ik moet morgen me maar even voorbereiden op de trektocht. Er staat dat je ook een tas moet meenemen waar je je spullen voor de trektocht indoet, waar is dat dan voor? Draag je dat tijdens de trektocht bij je? En wat is een tasje met driepuntssluiteng?
Want hoe ik het nu begrijp, neem je een tas met spullen mee, en dan stop je op woensdag wat kleren in die tas en neem je die mee voor tijdens de trektocht, en blijft de andere bagage op het lamoen? 

rond 6 uur komt fenna me ophalen en dan gaan we richting Markelo en morgen maar kijken of je het huis van Annemarie kunnen vinden 

) en ondertussen wacht ik braafjes op Rosa en dr moeder die mij straks komen ophalen hier in Deventer en op het Lamoen droppen. En wat ziet mijn oog: de eerste zonnestralen van vandaag! Ik heb begrepen dat het morgen nog regenachtig is, dinsdag al wat minder en vanaf woensdag wordt het wat mooier. Beter dus 
Dat hadden ze het eerste jaar gedaan, omdat het toen heel heet was en er veel water mee moest. Voor op het paard is, als je wilt (wat Fenna al zei) een heuptasje voldoende; ik stop daar zelf mijn telefoon, wat geld (heb jij niet nodig waarschijnlijk), camera, kaart (heb je ook niet nodig), mueslirepen en een drinkflesje in. Nog even passen en meten, maar dan moet het lukken
Maar als je niks mee wilt nemen op het paard hoeft zelfs dat niet. Tussen de middag komt de auto naar de picknickplaats, als je voor dan iets nodig hebt kunnen we wel regelen dat dat in de auto meegaat.

(nee grapje, maar wat wil je met hotels in Amsterdam).
) Ik denk niet dat we gaan zwemmen, maar stel dat het gaat stortregenen op dinsdagmiddag dan is het wel een optie.

Annemarie schreef:Iris: Tuurlijk heb ik m'n apotheek kaarten meegenomen
Dan neem ik wel even alleen een heuptasje mee. Ik begin er zelfs zin in te krijgen

kunnen we wel gebruiken hier. 

)