ik zat het ook net te denken maar het was toch dat we geloof op dinsdag ofzo konden kiezen of we nog wouden zwemmen of heb ik dat nou mis... nouja hebben het er straks nog wel over
Ik ben net terug van logeren bij mijn vriendin, we zijn naar shrek geweest en schoolspullen kopen Shrek was wel leuk. Maar ik moet morgen me maar even voorbereiden op de trektocht. Er staat dat je ook een tas moet meenemen waar je je spullen voor de trektocht indoet, waar is dat dan voor? Draag je dat tijdens de trektocht bij je? En wat is een tasje met driepuntssluiteng? Want hoe ik het nu begrijp, neem je een tas met spullen mee, en dan stop je op woensdag wat kleren in die tas en neem je die mee voor tijdens de trektocht, en blijft de andere bagage op het lamoen?
Nee, de bagage wordt met de auto (trailer ofzo? want het busje is niet meer..) naar de bestemming gebracht, maar je moet een tasje hebben voor onderweg, waar je dus het broodnodige indoet.. en wat dus makkelijk te dragen is op het paard..
fenna en ik hebben allebei een heuptasje is vorig jaar allemaal goed gegaan. En je kan er bv.. wat drinken, geld en camera indoen. Maar sommige gebruiken niet eens een tasje... Heb je je regenjas trouwens al klaarliggen djoni?? Fenna en ik zijn er vorig jaar achtergekomen waarom erbij stond dat als je hem niet mee had je niet mee kon rijden
Nog eventjes en dan ga ik weg rond 6 uur komt fenna me ophalen en dan gaan we richting Markelo en morgen maar kijken of je het huis van Annemarie kunnen vinden Ik heb er echt zo'n zin in allemaal!!
Ja..... bij ons regent het nu niet meer, maar ik vrees het ergste. Ik heb om eerlijk te zijn nog niet eens ingepakt, dus mijn regenjas ligt nog niet klaar....
Oeh ga dat eens gauw doen dan! Zonder regenjas geen trektocht
Ik heb al mijn spulletjes al gepakt, moet het alleen nog overpakken in een grote koffer. Maar bokken gaat voor (best erg hoor, een week niet kunnen internetten ) en ondertussen wacht ik braafjes op Rosa en dr moeder die mij straks komen ophalen hier in Deventer en op het Lamoen droppen. En wat ziet mijn oog: de eerste zonnestralen van vandaag! Ik heb begrepen dat het morgen nog regenachtig is, dinsdag al wat minder en vanaf woensdag wordt het wat mooier. Beter dus
Djoni: als je dit nog leest, een rugzakje voor onderweg is niet nodig hoor Dat hadden ze het eerste jaar gedaan, omdat het toen heel heet was en er veel water mee moest. Voor op het paard is, als je wilt (wat Fenna al zei) een heuptasje voldoende; ik stop daar zelf mijn telefoon, wat geld (heb jij niet nodig waarschijnlijk), camera, kaart (heb je ook niet nodig), mueslirepen en een drinkflesje in. Nog even passen en meten, maar dan moet het lukken Maar als je niks mee wilt nemen op het paard hoeft zelfs dat niet. Tussen de middag komt de auto naar de picknickplaats, als je voor dan iets nodig hebt kunnen we wel regelen dat dat in de auto meegaat. Voor woensdagavond en donderdagavond kun je je slaapspullen en kleding in een wat kleinere tas doen, die tassen plus de slaapzakken en matjes worden in de trailer geladen en die komt eind van de middag op het kampeerterrein aan. De rest van je bagage blijft op het Lamoen. Daar komen we vrijdagmiddag weer terug aan. Snappu?
Hallo We kunnen het wel raden Tessel, maar we doen het even niet hardop *stilte* Ook hier hebben we nu zon (en over een uurtje ook cake) En moesten er nou zwemspullen mee voor de trektocht? Fenna is trouwens TE goed in monopoly, dus geen aanrader om met haar te spelen (nee grapje, maar wat wil je met hotels in Amsterdam). Straks nog een keer trektocht- en ponykamp foto's kijken onder het genot van een stukje cake
Ow over spelletjes gesproken, nemen Fenna en Iris het Apotheek kaartspel weer mee ? Om te ezelen? Zo niet dan ga ik heir bij mijn ouders nog wel even op zoek naar een kaartspel, ik betwijfel alleen of we wel complete hebben (mijn zus stopte vroeger altijd speelkaarten in haar schaats tegen de blaren, schijnt te helpen.. ofzo) En neem voor de zekerheid maar wel zwemspullen mee (bikini of badpak neemt niet zoveel ruimte in, toch? ) Ik denk niet dat we gaan zwemmen, maar stel dat het gaat stortregenen op dinsdagmiddag dan is het wel een optie.
Hoi allemaal, ik ben net terug van de vakantie. Was erg warm en supergaaf. Heerlijk uitgerust, de paardjes wel gemist. Heb gelijk beter weer meegenomen!
Ja bij ons ook, ja ook ik was hier weer eens. Had de vorige keer een heel verhaal getypt liep de computer vast dus ja had toen geen zin meer en daarna weer druk geweest Vandaag weer naar Nijverdal geweest Fotootjes gemaakt Tos begint steeds mooier te lopen:D het wordt wel wat (alleen doet ze het niet als er een camera bij is) haha