Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Schimmelig schreef:Word je kamer ook goud dan Pluut? (da's handig als je een beetje verf over hebt)![]()
haha nee, beter van niet...
Schimmelig schreef:
En ze is zo blij, schattig pennymeisje
Pluutje schreef:
Penny meisje met uber Penny stippen paard

Myrtje_ schreef:Ohjee, wat een leuk puntjes paard
En die site van Wikipedia drbij, geweldig!
Myrtje_ schreef:Wete ik niet, me ma was niet zo lief om me vandaag te brengen in de stromende regen. Mn vriendin maar vragen en bellen wat die verassing was

Myrtje_ schreef:Ben tevreden met het hoofdstel, dus reclame maken mag ook wel
Moet trouwens nog steeds even het topic doorlezen, weet me god niet waar jullie het over hebben met een gouden fiets en een blauw-wit interieur?

Schimmelig schreef:Myrtje_ schreef:Ben tevreden met het hoofdstel, dus reclame maken mag ook wel
Moet trouwens nog steeds even het topic doorlezen, weet me god niet waar jullie het over hebben met een gouden fiets en een blauw-wit interieur?
Lj en Pluut waren in een creatieve bui
Pluut's muren zijn nu goud en de fiets van Lj is blauw met wit, of was het nu andersom?![]()
![]()

Schimmelig schreef:Geweldige sport inderdaad! Zou het ook wel eens willen doen. Wel op de kleine poownie, want op die grote kan ik de bal niet van de grond rapen (als ie valt)

Pluutje schreef:Schimmelig schreef:Geweldige sport inderdaad! Zou het ook wel eens willen doen. Wel op de kleine poownie, want op die grote kan ik de bal niet van de grond rapen (als ie valt)
Straks wordt inieminie nog omver gelopen![]()
Het topic is trouwens wel meteen weer tot leven gekomen sinds je weer terug bent, zouden we dan echt niet zonder je kunnen?![]()
edit: en je avatar is gewoon geweldig!!!!

fluffyfox schreef:ach peet zorgt altijd voor leven in de brouwerij
zo'n enerverend leven
zou er bijna jaloers op worden
grapje

Myrtje_ schreef:Ik ga t koekeloeren, veel plezier met je potje horseball Schim