Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LoisenLouise schreef:niet?jemig kom ik dan zo stijf over?

maar ik ben er een aantal keer met springen heel lelijk vanaf gevallen (keer aan de andere kant van bakrand terrecht gekomen enzo) toen was ik er een beetje klaar mee, omdat het ook steeds gebeurde op paarden van kees en niet van mezelf..

. 
memerel schreef:wie heeft er nog een idee voor een les engels voor groep 7/8???????
ben totaaaaaaaal inspiratieloos...

Morgen naar de kliniek ben best zenuwwachtig.. omdat ik er nu eindelijk achter wat ie heeft..
majaa ik zal t wel even melden als ik het allemaal weeet..
Was x met ponykamp moesten we m observeren voor een blaadje. Zal t blaadje niet gaan zoeken, sorry, want heb m ook niet meer volgens mij

LoisenLouise schreef:het gaat ons wel lukken binnen die 6mnd
Ik moet daarvoor helemaal naar arnhem! Gewoon echt 2 uur heen met de trein en daarna weer 2 uur terug. Nou dan mag het echt wel wat worden met me baantje! Anders wil ik reiskosten vergoeding

ik moet gewoon sinds dat ik terug ben van vakantie elke woensdag voetballen.. en vanaaf dus weer! Dan kan ik gewoon volgende week pas weer op mijn 'normale' uurtje rijden. Volgende week donderdag heb ik zware spierpijn