Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Owens_hartje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:09

peetorlan schreef:
Gave foto's wil.
Nu weet ik eens hoe die lieve Fer van je er uit zag.
Je hebt het er wel altijd over maar nu zien we hem eens.
Leuk hoor.
En carmen man whahahah de kleine boef daar.

Snackie ik ga ook niet naar tentenkamp whahahahah kost altijd geld die dingen.

Wil misschien ff op MP kijken .
Staan zat bijna nieuwe dekens te koop.

Zo vandaag weer gewerkt pfff.
Als het goed is heeft arjan de badkuip weer gemaakt want hij bleef lekken.

Morgen gaat ik weer ff bij die koeiekop kijken.
Orlan is vandaag lekker geweest twee keer.

Nou mensjes tot morgen doei doei xx

De deken past bij Ietsen dus hoef ik geen nieuwe te kopen Knipoog
Ben wel op jacht naar een andere neopreensingel.
Owen zijn singel is echt te klein, en Fer zijn singels is net ietsjes te groot Bloos

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:11

nou mazzsel weer hoor,
ik zag net te laat dat er thermo boots waren voor 125 euro. daay was net weg, helaas pindakaas

wanneer is er weer tentekamp

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:21

Owens_hartje schreef:
Maar het leuke van alles vind ik toch wel dat Ietsen steeds meer Fer zijn kant op gaat.
Af en toe is het net of Ferdi weer bij me is Verdrietig
Zelfs de uitdrukkig in zijn ogen, en gisteren helemaal, toen Ietsen zijn hoofd in mijn nek lag.
Dat deed Fer ook altijd bij mij Knipoog
Dus voor diegene, hier even een foto van Mijn Fer.
Die nog steeds dagelijks in mijn gedachten is Verdrietig

Ja, ik hoorde de emotie in je stem toen je zondag mijn vertelde over Fer Ach gut Ik begrijp dat gevoel, want dat heb ik ook als ik aan mijn eerste merrie denkt, ze was veels te vroeg naar de grote groene weide.. pas 11 jaar oud. (Op het land een zware val-partij waardoor haar schouderkom was doormidden gebroken.. Huilen )

Wel op de foto's te zien was Ferdi een mooi paard. Ja
Toch wel leuk dat Ietsen wat van Ferdi heeft Knipoog

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:32

Alweer een update Knipoog

Vandaag even stiekem (voor de les van Jessica toch? nogmaals bedankt Bloos ), met Ietsen in de bak om spelenderwijs balkjes te laten lopen.

Toen hij de bak in ging zag hij meteen de balken liggen en wilde gelijk de bak weer uit... *LOL*
Ik heb hem toen eerst los erlangs laten lopen zodat hij kon goed kijken en ervaren dat de balken hem niet zouden aanvallen Knipoog

Toen ben ik met hem aan de hand over de balken gaan lopen.. eerst stopt hij voor de eerste balk en vroeg zich af van is het wel veilig Clown Na wat aanmoediging van mij liep hij letterlijk achter mij aan heen en weer over de balkjes.

Daarna liet ik weer los en vroeg hem om alleen over de balkjes te gaan, en vanaf dat moment ging hij in volle vertrouwen zelf over de balkjes lopen Haha! Sterker nog, volgens mij had hij zelf ook lol in! Hyper! Het maakte niet uit of het linksom was of rechtsom, hij ging zelf netjes over de balken.

Wat een grote jongen! OK dan!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:38

Reentjuh schreef:
Hallo allemaal!!!

Daar ben ik ook weer even! Wat een gezelligheid hier op het forum Haha!

Nou, een nieuwe week is weer begonnen. Heb een erg leuk en lang weekend achter de rug samen met mijn vriendje Lovers , maar het was ook wel een vermoeiend weekend. Ben heel het weekend toch nog wel erg duf geweest met hoofdpijn na het flauwvallen. Vandaag ben ik nog steeds aardig duf, maar heb gelukkig geen hoofdpijn meer. Even aan kijken hoe het verder gaat, anders laat ik mezelf toch maar even door mijn moeder prikken, om te testen of ik niet wat onder de lede heb.

Volgens mij moest ik vanmiddag ook Yus doen, maar weet het nou niet meet zeker. Ik doe hem wel gewoon voor de zekerheid, dan wordtie in ieder geval niet overgeslagen, hihi!

Nou tot vanmiddag iedereen!

Jeetje Reentjuh, ik had niet in de gaten dat je duf was Bloos
Alvast beterschap en maar hopen dat het aan het weers verandering lag, en drukke weekend Ach gut

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:43

ik zie net 125 euro, voor die thermo boots,maar is 15 euro Lachen

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 22:55

Heerlijk is dat he!!!
Het vertrouwen wat hij heeft in ons werpt zeer zeker vruchten af.
Maar ik moet ook wel even bekennen, dat Ietsen 1 van de makkelijkste paarden in mijn hele carriere is, die zo snel leert, en heel erg snel van vertrouwen is.
De rust, liefde en geduld is het halve werk Knipoog
Maar denk ook wel dat dit met het ras op zich te maken heeft. Nagelbijten / Gniffelen

Tja, ik ben bang dat ik het gemis van ferdi nooit meer zal kwijt raken. Verdrietig
Hij is 13 jaar geworden. Maar dan nog hoorde hij in de bloei van zijn leventje te zijn Knipoog
Daar komt ook nog eens bij dat ik aan dat paard eigenlijk mijn hele leven nu te danken heb.
Hij heeft me weer wat vertrouwen gegeven om door te gaan met rijden.
De keuze was of zo snel mogelijk het zadel in of afstevenen op een rolstoel.

Nu ben ik weer flink aan het afknappen, vandaar dat de keuze Ietsen niet zo moeilijk was.
15 minuten op hem gereden aldaar, alleen stappen en wat draven.
Die pik begreep helemaal nergens wat van.
Maar wel 1 week geen rugpijn meer.
Dacht nou dan leren we dat thuis wel, maar toen kwam ik er dus achter dat hij groener was dan ik eigenlijk dacht.
Hij schoot alle kanten op toen ik hem wilde zadelen, tja dan weet je wel genoeg.
Maar als ik nu zie hoe hij veranderd is in die 3 maanden dat ik hem nu heb, ben ik meer dan tevreden.
Zadel op en af ging prima, vanmiddag 3 keer gedaan Knipoog
ik hoop dan ook snel de draad weer op te kunnen pakken Haha!
Nu nog op jacht naar een goed singel Haha!
Ben toch wel trots op mijn nieuwe knul, en het verzacht toch wel een beetje het gemis van Owentje. Knipoog

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 23:09

Owens_hartje schreef:
Heerlijk is dat he!!!
Het vertrouwen wat hij heeft in ons werpt zeer zeker vruchten af.
Maar ik moet ook wel even bekennen, dat Ietsen 1 van de makkelijkste paarden in mijn hele carriere is, die zo snel leert, en heel erg snel van vertrouwen is.
De rust, liefde en geduld is het halve werk Knipoog
Maar denk ook wel dat dit met het ras op zich te maken heeft. Nagelbijten / Gniffelen

Tja, ik ben bang dat ik het gemis van ferdi nooit meer zal kwijt raken. Verdrietig
Hij is 13 jaar geworden. Maar dan nog hoorde hij in de bloei van zijn leventje te zijn Knipoog
Daar komt ook nog eens bij dat ik aan dat paard eigenlijk mijn hele leven nu te danken heb.
Hij heeft me weer wat vertrouwen gegeven om door te gaan met rijden.
De keuze was of zo snel mogelijk het zadel in of afstevenen op een rolstoel.

Nu ben ik weer flink aan het afknappen, vandaar dat de keuze Ietsen niet zo moeilijk was.
15 minuten op hem gereden aldaar, alleen stappen en wat draven.
Die pik begreep helemaal nergens wat van.
Maar wel 1 week geen rugpijn meer.
Dacht nou dan leren we dat thuis wel, maar toen kwam ik er dus achter dat hij groener was dan ik eigenlijk dacht.
Hij schoot alle kanten op toen ik hem wilde zadelen, tja dan weet je wel genoeg.
Maar als ik nu zie hoe hij veranderd is in die 3 maanden dat ik hem nu heb, ben ik meer dan tevreden.
Zadel op en af ging prima, vanmiddag 3 keer gedaan Knipoog
ik hoop dan ook snel de draad weer op te kunnen pakken Haha!
Nu nog op jacht naar een goed singel Haha!
Ben toch wel trots op mijn nieuwe knul, en het verzacht toch wel een beetje het gemis van Owentje. Knipoog

Ik merk alleen maar vooruitgang met Ietsen, en dat jij hem heel goed heeft opgevoed OK dan!
Daar pluk ik weer de vruchten van Knipoog

Gisteren mocht ik zomar in 1x de zadel erop liggen en hij keek er niet naar. Ik wist niet beter of ik Gracy aan het opzadelen was Haha!

Friese paarden zijn algemeen bekend als paarden met goed karachters Ja

Maar met elke paard is wel belangrijk dat er een goed band is. En dat is zeker het geval met jou en Ietsen, jullie worden dadelijk een mooi combi! Ja

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 07:27

Het komt helemaal goed met jullie hoor, ik heb er het volste vertrouwen in.

het friese paard staat er om bekend dat ze heel kalm in het hoofd zijn,en een lief karakter hebben(uitzonderingen daar gelaten)

staat ietsen trouwens in het stamboek?omdat fries maar tot een bep. stokmaat gaat.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 08:14

Snackie schreef:

het friese paard staat er om bekend dat ze heel kalm in het hoofd zijn,en een lief karakter hebben(uitzonderingen daar gelaten)

staat ietsen trouwens in het stamboek?omdat fries maar tot een bep. stokmaat gaat.

Ja Ietsen is een Originele Fries hoor.
Hij staat nog in het veulenboek, maar ga kijken hoe ik dat om kan gaan zetten Knipoog
Monte x Thomas
Hij is heelijk uit de kluiten gewassen Haha! Haha! Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 08:46

Haha, ja het Friese paard staat bekend om een lief en betrouwbaar karakter. Maar vaak zeggen ze ook dat Friesen lui zijn. En dat is toch echt niet zo! Froukje is ook heel knuffelig, maar af en toe kan het een pittig dametje zijn hoor, hihihi Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:12

Snackie schreef:
ik zie net 125 euro, voor die thermo boots,maar is 15 euro Lachen

Nou dat is maar een klein prijsverschilletje he Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:16

Snackie schreef:

Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:25

Ik heb trouwens gisteravond laat nog even besloten vanmiddag naar Tentenkamp te gaan. Ik wilde eerst aanstaande vrijdag gaan, maar ineens dacht ik, ik kan vandaag ook nog even proberen. Vandaag is wel de laatste dag, dus ik hoop dat er nog wel veel spullen zijn en anders ga ik vrijdag alsnog, maar dan is er geen korting meer, hihi! Ik ga mezelf ff verwennen, want heb nieuwe thermoschoenen of thermolaarzen nodig en een dikke goede jas. Dus ben benieuwd met wat ik allemaal thuis ga komen, haha! Nu nog hopen dat ik de weg kan vinden met mijn autootje, maar een Sandy gaat mee (die hier ook weleens komt buurten als banjers), dus die mag de routebeschrijving voorlezen, hihi!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:33

Ireen hoe laat wil je er heen gaan??
Kunnen ook met mijn auto gaan, dan rij ik wel.
ik rij er zo heen Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:07

Owens_hartje schreef:

Ga jij ook dan??? Ja, dat kan ook!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:07

Kan Sandy dan ook mee?
Ik ben nu nog aan het werk, dus zat zelf aan ongeveer 2 uur te denken om te gaan!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:14

Owens_hartje schreef:

Eeh Wil, dat gaat je geld kosten hoor Tong uitsteken

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:33

ja tuurlijk kan dat....Sandy past ook in mijn auto'tje hoor Knipoog
Ja zal wel weer een paar centen uit moeten geven, anders kan ik niet eens op Ietsen gaan zitten.
Singel aanschaffen is dus een must Verward

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:34

Oke, dat vind ik ook goed hoor, dan rijden we met jou mee als je dat goed vind, hihi! Wat en hoe spreken we af?? 2 uur op stal en dan meteen wegrijden???? Sandy moet namelijk tot half2 autorijden, die heeft les, hihi!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:48

Reentjuh schreef:
Oke, dat vind ik ook goed hoor, dan rijden we met jou mee als je dat goed vind, hihi! Wat en hoe spreken we af?? 2 uur op stal en dan meteen wegrijden???? Sandy moet namelijk tot half2 autorijden, die heeft les, hihi!

Ja ik ga zo naar stal dus dan ben ik er denk ik al Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:51

Oke, dan zie je ons wel verschijnen!!! Haha! Ik ben van plan heel wat te gaan kopen, hihi! Een nieuwe jas, thermolaarzen of schoenen, misschien nog een bodywarmer erbij, hihi! En mijn studiefinanciering is vandaag ook gestort, dus dat komt goed uit Haha! Maar ja, moet volgende week ook mijn autoverzekering weer betalen, dus kan niet alles uitgeven, hihi!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:19

uhhmmm ik hoop wel dat je niet de hele winkel meeneemt, want dat past niet in mijn dinkytoy Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:19

Reentjuh schreef:
Oke, dan zie je ons wel verschijnen!!! Haha! Ik ben van plan heel wat te gaan kopen, hihi! Een nieuwe jas, thermolaarzen of schoenen, misschien nog een bodywarmer erbij, hihi! En mijn studiefinanciering is vandaag ook gestort, dus dat komt goed uit Haha! Maar ja, moet volgende week ook mijn autoverzekering weer betalen, dus kan niet alles uitgeven, hihi!

Nou Tentenkamp gaat leeg dus! Haha! Nou meiden veel plezier met shoppen, ik zie waarschijnlijk straks wel wat jullie hebben gekocht.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:23

Owens_hartje schreef:
uhhmmm ik hoop wel dat je niet de hele winkel meeneemt, want dat past niet in mijn dinkytoy Tong uitsteken

Haha en ik weet ook niet wat Sandy van plan is, hihi!