Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
....) op de manege aanbeland. Daar eerst even op de lijst gekeken. Ungaro
helemaal leuk natuurlijk! Dus eerst even op stal gehangen en les gekeken en rond 11 uur even Zip en Ungaro van de wei gehaald en Kacharel, Odaymie en No Limit erop gezet. Toen snel naar Ungaro en na even nagevraagd te hebben welk zadel erop mocht, héél tactisch voor het dressuurzadel gekozen
. Mooi paars/roze dekje eronder, dat vloekte mooi bij mijn roze shirt en huppa naar de bak. Daar aangekomen opgestapt en lekker los gaan rijden. Eerst rustig aan het gas erop gezet en duidelijk gemaakt dat het echt werken werd dit uur. Vervolgens veel gaan schakelen en flink was losgewerkt in gallop wat zeer goed hielp. De korte ponypasjes werden ruimer en hij ging dragen ipv stuwen. Nou dat allemaal gefixed hebbende maar eens gaan klooien met oefeningetjes. Vliegende wissel (in 2 stukken dankzij mijn geweldige talent
) wat pogingen tot schouderbinnenwaarts en travers en vervolgens aan het wijken in gallop begonnen. En tóen had ik hem boos. Dát wilde hij niet doen. Maarja rustig aan even wat anders gaan doen want meneer begon zijn achterhand alle kanten op te vouwen zolang hij maar niet spoorde. Dus hup paard weer recht gemaakt, maar hij bleef er een handje van te hebben om zijn achterhand naar binnen te gooien en licht gebogen om mijn binnenbeen te blijven.
.
.
) en daarna weer terug gereden. Heerlijke rit, jammer van de val want door het mulle zand gaat het wat makkelijker in gallop dan draf, en dat kon natturlijk niet meer met die pijnlijke ribben,maar goed.
Fabbie en ik zijn B+1!!!!! Zelfs op een internaionaal concours
(belgië en Nederland).
Dubbel gefeliciteerd dan nog
. 'Gelukkig' alleen aan de voorkant verbrand dus kan nog wel redelijk normaal zitten
.
Beetje geduld hebben jij