Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bjarni schreef:ha allemaal,
Was dit topic helemaal vergeten! Zag hem ineens langskomen bij eigen berichten, wat een verhalen allemaal zeg!
Ga het niet allemaal bijlezen, kom wel gewoon zo binnenvallen
mAnDyXX schreef:Idd trouwens Sanne en Annemiek ik vindt dat pauline opeens heel flauw gaat reageren. Als de regels zo zijn op de manege dan gaan ze denk ik niet opeens het wel vertellen op bokt dat lijkt me erg logisch maar ach!
. Ik heb weer erg om hem gelachen. Morgen gaan we weer serieus aan het werk. Ben benieuwd of hij dan weer zo fris is. Gisteren met les had hij erg veel zin, maar hij deed het verder erg zijn best!
AnnemiekvM schreef:mAnDyXX schreef:Idd trouwens Sanne en Annemiek ik vindt dat pauline opeens heel flauw gaat reageren. Als de regels zo zijn op de manege dan gaan ze denk ik niet opeens het wel vertellen op bokt dat lijkt me erg logisch maar ach!
Daarom heb ik er ook maar wat van gezegd. Verschillende mensen gingen zich daar ontzettend aan ergeren en voordat het de spuigaten uitloopt wilde ik het stoppen. Want we hebben geen zin in ruzie![]()
Maar laten we nu maar weer opnieuw proberen er een leuk topic van te maken, want we waren net zo lekker op dreef![]()
En het wordt vast weer gezellig!
Verder:
Tommie was weer erg fris vandaag. Ik ging hem longeren en het was een en al rodeo. Ik heb weer erg om hem gelachen. Morgen gaan we weer serieus aan het werk. Ben benieuwd of hij dan weer zo fris is. Gisteren met les had hij erg veel zin, maar hij deed het verder erg zijn best!
En hebben jullie al plannen voor oud en nieuw?

Nu met kerst(bij mn moeder) weer mijn zusje
Echt leuk! SuusKiiss schreef:Haha! Die eerste had ik nog nooit gezien die is ook best grappig!! Kwam die onhoog ofzo??

De regels zijn nou eenmaal regels, en die zijn zo goed. Dat het niet vertelt wordt dat een paard ingeslapen wordt, daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral als je het bekijkt vanuit het paard, dat zou gewoon niet fijn zijn voor het paard. Er zijn uitzonderingen maar dat is alleen als je het paard leasd of er echt heel heel veel mee doet.
Met je haar in de wind!

Ik moest 4 pagina's bijlezen, dus ook even op reageren.
Nog op Apaché gereden vandaag Mandy? Ik ben samen met mijn zusje en Gipsy richting tabaksteeg gaan wandelen. En Donna ging mee met Max en haar zusje Maxime. Max&Max! Nou die maxime kan die shetlander wel aan, geweldig om te zien hoe ze hem steeds weer een paar pasjes terug zette naar achter omdat hij te hard liep en haar meesleurde.
(Maxime is denk 9 ofzow) 
Zet je die foto nog op bokt? Die wil ik wel zien!