wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:33

Anneke wat een grappig foto's kan die tijd nog goed herinderen toen waren wij hellemaal in paniek ooh we zijn nog niet klaar en me bril haha weet je nog?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:34

Idd trouwens Sanne en Annemiek ik vindt dat pauline opeens heel flauw gaat reageren. Als de regels zo zijn op de manege dan gaan ze denk ik niet opeens het wel vertellen op bokt dat lijkt me erg logisch maar ach!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:37

Bjarni schreef:
ha allemaal,
Was dit topic helemaal vergeten! Zag hem ineens langskomen bij eigen berichten, wat een verhalen allemaal zeg!
Ga het niet allemaal bijlezen, kom wel gewoon zo binnenvallen Lachen

Gezellig trouwens dat je weer langs komt buurte!
Ik kom morgen waarschijnlijk ook nog even kijken op de manege het blijft leuk! en anders succes iedereen als ik
toch niet kan komen

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:38

Woh 3 berichtjes achter elkaar!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:42

mAnDyXX schreef:
Idd trouwens Sanne en Annemiek ik vindt dat pauline opeens heel flauw gaat reageren. Als de regels zo zijn op de manege dan gaan ze denk ik niet opeens het wel vertellen op bokt dat lijkt me erg logisch maar ach!

Daarom heb ik er ook maar wat van gezegd. Verschillende mensen gingen zich daar ontzettend aan ergeren en voordat het de spuigaten uitloopt wilde ik het stoppen. Want we hebben geen zin in ruzie Vork
Maar laten we nu maar weer opnieuw proberen er een leuk topic van te maken, want we waren net zo lekker op dreef Haha!
En het wordt vast weer gezellig!

Verder:

Tommie was weer erg fris vandaag. Ik ging hem longeren en het was een en al rodeo Koe . Ik heb weer erg om hem gelachen. Morgen gaan we weer serieus aan het werk. Ben benieuwd of hij dan weer zo fris is. Gisteren met les had hij erg veel zin, maar hij deed het verder erg zijn best!

En hebben jullie al plannen voor oud en nieuw?

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:47

Ik ga gewoon thuis vuurwerk afsteken!!
Grappig dat Tommie zo grappig was!!!
Maak je nog een keer foto´s Bloos

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:52

Doe ik gauw. Heb ergens nog wel een paar, maar die zijn niet heel spectaculair.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:53

Oke Leuk!!! Start je eigenlijk ook weer wedstrijden of niet??

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:07

AnnemiekvM schreef:
mAnDyXX schreef:

Daarom heb ik er ook maar wat van gezegd. Verschillende mensen gingen zich daar ontzettend aan ergeren en voordat het de spuigaten uitloopt wilde ik het stoppen. Want we hebben geen zin in ruzie Vork
Maar laten we nu maar weer opnieuw proberen er een leuk topic van te maken, want we waren net zo lekker op dreef Haha!
En het wordt vast weer gezellig!

Verder:

Tommie was weer erg fris vandaag. Ik ging hem longeren en het was een en al rodeo Koe . Ik heb weer erg om hem gelachen. Morgen gaan we weer serieus aan het werk. Ben benieuwd of hij dan weer zo fris is. Gisteren met les had hij erg veel zin, maar hij deed het verder erg zijn best!

En hebben jullie al plannen voor oud en nieuw?

Wordt tommie zo fris van het weer of gewoon? Laten we idd gewoon veder gezellig veder gaan.

Veder ging ik ook vandaag weer rijden we wilden naar het bos gaan alleen was daar zo ergens een botsing gebeurt dus
mochten wij er wel heen. allen een zo meisje kon daar niet tegen dus zijn we terug gegaan en gingen
we springen.

Wij gaan ook natuurlijk vuurwerk afsteken waar weet ik nog niet waarschijnlijk komt weer heel stoutenburg bij ons. Net zoals
vorig jaar stond de helft alleen buiten omdat er binnen geen plek meer was hihi.
En ik hoop in Jan. mijn startkaart aan te kunnen vragen en in feb. te gaan starten!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:17

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:22

Heb gereageerd!!! Leuke foto's!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:24

Vond trouwens nog wat foto's van mij en Urnie. Ik heb hem de eerste maand gereden en hij had toen 4 jaar niet echt wat gedaan Haha!
Toen werden de paarden binnen gehaald terwijl ik in de buitenbak reed. Wilde Urnie Haha! Haha! Haha!

Afbeelding

En deze blijft grappig...
Afbeelding

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:26

Haha! Die eerste had ik nog nooit gezien die is ook best grappig!! Kwam die onhoog ofzo??

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:30

Haha ik heb net lootjes getrokken!!! Vorige week sinterklaas gevierd(bij mijn vader) toen had ik mn zusje Haha! Nu met kerst(bij mn moeder) weer mijn zusje Haha! Echt leuk!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:34

SuusKiiss schreef:
Haha! Die eerste had ik nog nooit gezien die is ook best grappig!! Kwam die onhoog ofzo??

Een beetje. Lekkere flapdrol.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 20:38

Haha!!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:57

ik heb ook die foto's nog van Urnie ook nog steeds die andere die in het topic stonden die tweede foto blijft echt geweldig Annemiek!!! Ik heb ook even gereageerd in je topic Tommie blijft echt zo stoere haf!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:00

Jullie kletsen weer lekker door zeg. Knipoog

Ik ben het ook wel met Annemiek eens, niet overal hoeft een hevige discussie over te komen, laten we het gezellig houden! Lachen De regels zijn nou eenmaal regels, en die zijn zo goed. Dat het niet vertelt wordt dat een paard ingeslapen wordt, daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral als je het bekijkt vanuit het paard, dat zou gewoon niet fijn zijn voor het paard. Er zijn uitzonderingen maar dat is alleen als je het paard leasd of er echt heel heel veel mee doet.

En idd Lisa, ik wist het ook niet van te voren van Arwin. Maar als een paard echt je lieveling is dan zie je zoiets aankomen. Elke keer als je dan naar huis gaat van de manege, dan ga je ook wel met in je achterhoofd: Hij kan het weer krijgen en het kan zo zijn dat het dan verkeerd afloopt en dat hij er de volgende keer niet meer is. Natuurlijk schik je dan wel als het op een dag echt zo is. Maar ik moet zeggen dat ik er niet mee zit dat ik het niet van te voren wist. Dus Pauline, ik denk niet dat je kan zeggen dat het rot is als je het niet van te voren krijgt te horen, denk dat je het daarvoor eerst een keer zelf meegemaakt moet hebben, dan weet je hoe het is. En naast dit alles vind ik dat de manege het super goed brengt naar de mensen die van dat desbetreffende paard hielden enzo. En het wordt ook goed uitgelegt en vertelt in de lessen. Kortom ik vind het prima zo als ze het nu doen, er is goed over nagedacht.

En die foto van de pas de deux van Mandy en Anneke is echt super grappig! Echt leuk om te zien! Lachen

Die foto van Urnie blijft leuk! Haha! Met je haar in de wind! Vork

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:05

Zo ook weer een verhaal Roos!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:09

Ja hea.. Clown Ik moest 4 pagina's bijlezen, dus ook even op reageren. Knipoog Nog op Apaché gereden vandaag Mandy? Ik ben samen met mijn zusje en Gipsy richting tabaksteeg gaan wandelen. En Donna ging mee met Max en haar zusje Maxime. Max&Max! Nou die maxime kan die shetlander wel aan, geweldig om te zien hoe ze hem steeds weer een paar pasjes terug zette naar achter omdat hij te hard liep en haar meesleurde. ROFL (Maxime is denk 9 ofzow)

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:22

HAha volgens mij lig je dan wel hellemaal dubbel om te zien. Ja ik heb vandaag ook weer gereden idd! was echt heel erg grappig we gingen maar even springen en toen lagen we hellemaal dubbel om een foto van mij iemand had zo foto van mij gemaakt hoe ik deed terwijl ik sprong. Met mijn tong uit mijn mond hihi~1!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:25

Idd, Donna en ik hebben wat afgelachen tijdens de wandeling, haha.
Je was dus goed geconcentreerd *met je tong uit je mond* Tong uitsteken Zet je die foto nog op bokt? Die wil ik wel zien! Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:25

Haha dat denk ik niet dan sta ik hellemaal voor paal maar jah hoor ik wil een keer vragen aan dat meisje of ze die foto wilt geven haha!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 23:18

zo, weer 5 pagina's verder gelezen! Gaaaap

Ben het helemaal met je eens Annemiek!
En leuke foto van Mandy en Anneke! Lachen Tong uitsteken

was er vandaag de hele dag niet en moet nu nog ff 4 paragraven Biologie maken voor maandag, want heb er morgen ook geen tijd voor Boos!

tot morgen die er morgen zijn! Haha!

gr. Tessa

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 23:39

Hoi! Doei!

Inderdaad Sanne, Annemiek en Roosmarijn!
Leuke foto's allemaal. Die van Urnie! Haha!

Kelsey ik kan niet meer smse beltegoed is op! Boos!