.En wat een bikkels zijn we weer dames, zomaar zonder zadel rijden, wel flauw van die galop, dat dat dan weer niet mag
. Ik ga jullie niet jaloers maken, ik heb gister weer les gehad en heerlijk gegalopeerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik ga jullie niet jaloers maken, ik heb gister weer les gehad en heerlijk gegalopeerd

antoinetje schreef:ik denk alleen niet dat het paard waar ik op zat jou jaloers kan maken, Billy is nl 26, maar het is een schatje!!! zo lief heb je ze nog NOOIT gezien.
Echt wel, we hebben Djolly

(En Manda heel lief kijken
)
Ik heb gewoon pijn in mijn kont
*auw... Nee het is niet aanstellen. Ik zal geen details geven.
Waarom heb ik toch lange benen
) kooslover schreef:antoinetje schreef:ik denk alleen niet dat het paard waar ik op zat jou jaloers kan maken, Billy is nl 26, maar het is een schatje!!! zo lief heb je ze nog NOOIT gezien.
Echt wel, we hebben Djolly

) En er was een tijd toen kon ze nog naar buiten
en wat weet ik er nu eenmaal van
(maar ik denk niet dat dit serieus bedoeld was?)
Alleen tussen alle andere paarden in

. Was alweer een heel gedoe want mijn moeder en ik dachten dat we allebei om tien uur zouden rijden. Belt Yvonne om 9 uur op dat ik dat uur moest rijden. Naja maar snel naar de manege gevlogen en nog 3 kwartier op Manda gereden ofzo... Nu mag ik wel morgen inhalen van Yvonne 
) Maar het is wel een leuk beessie
(en niet alleen op mijn handen
)
Jeetje, hé. En ik wist wel dat je om negen uur moest. 

Ik heb er echt zin in. Oja, en ik moet ook nog foto's op de computer zetten, maar ben wat lui.