Ben eten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 

Word echt te hyper... iedereen die meedoet aan Nacht v/d Muziek op school krijgt zo'n polsbandje dat je HW-vrij hebt vandaag, dus ik hoef geen SO Duits te maken straks. 

Vanny_ schreef:Judith ik weet wel zeker dat je er goed aan herinnerd wordt door bepaalde personen hier haha...
Vanavond optreden!Word echt te hyper... iedereen die meedoet aan Nacht v/d Muziek op school krijgt zo'n polsbandje dat je HW-vrij hebt vandaag, dus ik hoef geen SO Duits te maken straks.
Onze NL-docente is voor de vakantie gestopt, dus zouden we na de vakantie een nieuwe krijgen. Het duurt natuurlijk ff voordat alles is geregeld, dus zouden we gisteren voor het eerst les hebben van haar. NL was echt vaak uitgevallen (beter)... Wat horen we net, die vrouw heeft 3 uur lesgegeven op onze school op 1 dag, maar heeft dezelfde avond nog ontslag genomen!
Ze had wel ervaring met lesgeven maar ze had alleen nog maar aan volwassenen lesgegeven, het bleek dat ze een totaal andere verwachting had... maar iedereen zegt dat ze gewoon is weggepest & het niet aan kon...
Es weet je al of Renee ook heeft ingeschreven? Want zou een beetje jammer zijn als ze hetzelfde had als een bepaald persoon die begint met een M.
.
dan ga we even kijken of t een beetje klikt en als het goed gaat mag ik Misty vaker doen! In het begin zal Sanne er dan wel bij zijn om te helpen gelukkig
. Ik ben echt benieuwd of het wat wordt!
dus gelukkig weinig stoplichten etc. Het is ongeveer even lang als helemaal aan de andere kant van Zoetermeer fietsen, maar dan zonder al te veel verkeer
dus dat scheelt een hoop!
xEsther schreef:Maar Taan, hoe laat zou je dan ongeveer aankomen met Bandit in de mei? want ik zou ook ff rekening houden als ik jou was, want na het avondeten gaan we gelijk rijden enzo natuurlijk. Ik weet niet hoe je dat precies wilt doen met Bandit?
Vanny_ schreef:xEsther schreef:Maar Taan, hoe laat zou je dan ongeveer aankomen met Bandit in de mei? want ik zou ook ff rekening houden als ik jou was, want na het avondeten gaan we gelijk rijden enzo natuurlijk. Ik weet niet hoe je dat precies wilt doen met Bandit?
Ik weet niet precies hoe laat ik aan kom, misschien wel al 4 uur, maar dan kan ik niet gelijk 'meedoen' denk ik. Omdat Ban dan eerst ff uitgeladen moet worden & m'n spullen (haal ze alleen ff snel uit de auto, ruim ik later wel op). Denk dat ik voor het eten/na kennismakingsspel wel weer mee kan doen. Ik bel sowieso nog naar LC dus komt goed hoop ik!

Anders doe ik wel even rustig aan... hij wordt ook niet gelongeerd voordat we vertrekken of iets. Eigenares zei ook dat het gewoon kon, hij kan ook gewoon eten in de trailer en hij zou bijv. ook later met de trailer weg moeten om bijv. bosrit of wedstrijd te rijden... 
dus zij is nu ook heeeel benieuwd Taan
!

* + dat ik een hele enge vrouw heb voor frans
*
... heb nog nooit een frans spreekbeurt gehad alleen Engels & Duits.
. Toen heb ik het over Coco Chanel gedaan
hihi.
B&J wilde ik eerst ook doen met Engels haha.