Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:13

Jawel, maar het ging nu echt heerlijk Haha!

Ben eten Doei!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:17

Haha oké dan Haha!.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 20:56

Oehh sorry mensen die foto's moeten idd echt komen nu Tong uitsteken
Ben nu bij m'n vader dus daar zijn de foto's niet, zeg het dit weekend nog maar een paar keer Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:06

Judith ik weet wel zeker dat je er goed aan herinnerd wordt door bepaalde personen hier haha... Clown

Vanavond optreden! Hyper! Word echt te hyper... iedereen die meedoet aan Nacht v/d Muziek op school krijgt zo'n polsbandje dat je HW-vrij hebt vandaag, dus ik hoef geen SO Duits te maken straks. Schijnheilig

Onze NL-docente is voor de vakantie gestopt, dus zouden we na de vakantie een nieuwe krijgen. Het duurt natuurlijk ff voordat alles is geregeld, dus zouden we gisteren voor het eerst les hebben van haar. NL was echt vaak uitgevallen (beter)... Wat horen we net, die vrouw heeft 3 uur lesgegeven op onze school op 1 dag, maar heeft dezelfde avond nog ontslag genomen! Nagelbijten / Gniffelen
Ze had wel ervaring met lesgeven maar ze had alleen nog maar aan volwassenen lesgegeven, het bleek dat ze een totaal andere verwachting had... maar iedereen zegt dat ze gewoon is weggepest & het niet aan kon... Bloos

Es weet je al of Renee ook heeft ingeschreven? Want zou een beetje jammer zijn als ze hetzelfde had als een bepaald persoon die begint met een M. Clown

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:02

Ik heb echt zin in LC!

Al is het dan mooi weer gaan mijn vriendin en ik lekker zonnen *LOL*

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:18

Vanny_ schreef:
Judith ik weet wel zeker dat je er goed aan herinnerd wordt door bepaalde personen hier haha... Clown

Vanavond optreden! Hyper! Word echt te hyper... iedereen die meedoet aan Nacht v/d Muziek op school krijgt zo'n polsbandje dat je HW-vrij hebt vandaag, dus ik hoef geen SO Duits te maken straks. Schijnheilig

Onze NL-docente is voor de vakantie gestopt, dus zouden we na de vakantie een nieuwe krijgen. Het duurt natuurlijk ff voordat alles is geregeld, dus zouden we gisteren voor het eerst les hebben van haar. NL was echt vaak uitgevallen (beter)... Wat horen we net, die vrouw heeft 3 uur lesgegeven op onze school op 1 dag, maar heeft dezelfde avond nog ontslag genomen! Nagelbijten / Gniffelen
Ze had wel ervaring met lesgeven maar ze had alleen nog maar aan volwassenen lesgegeven, het bleek dat ze een totaal andere verwachting had... maar iedereen zegt dat ze gewoon is weggepest & het niet aan kon... Bloos

Es weet je al of Renee ook heeft ingeschreven? Want zou een beetje jammer zijn als ze hetzelfde had als een bepaald persoon die begint met een M. Clown

Hahaha echt erg. Wel een beetje zielig voor die vrouw dan als dat echt zo is Clown .

Renee heeft zich niet ingeschreven want ze wilde toch liever naar 15+ & in de herfstvakantie gaan. Lachen

Judith, vergeet je de foto's niet? Vork

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:26

Hmm ik ken niemand wiens naam met een M begint?! Tong uitsteken

JUDITH; FOTO'S! Vork

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:34

Maar Taan, hoe laat zou je dan ongeveer aankomen met Bandit in de mei? want ik zou ook ff rekening houden als ik jou was, want na het avondeten gaan we gelijk rijden enzo natuurlijk. Ik weet niet hoe je dat precies wilt doen met Bandit?

Ik ga volgende week naar Sanne en Misty Pling dan ga we even kijken of t een beetje klikt en als het goed gaat mag ik Misty vaker doen! In het begin zal Sanne er dan wel bij zijn om te helpen gelukkig Lachen. Ik ben echt benieuwd of het wat wordt!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:35

Wat leuk Esther!
Ik wist niet dat Sanne zo dichtbij woont.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:40

Ik hoef zowat bijna alleen 1 lange rechte weg naar beneden te fietsen en dan ben ik er al Tong uitsteken dus gelukkig weinig stoplichten etc. Het is ongeveer even lang als helemaal aan de andere kant van Zoetermeer fietsen, maar dan zonder al te veel verkeer Lachen dus dat scheelt een hoop!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 12:42

Dat is wel fijn. Ja
Wanneer ga je precies?

Woh oliebol ik bedenk me opeens dat ik moet leren!
Heb proefwerkweek. Huilen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 16:43

xEsther schreef:
Maar Taan, hoe laat zou je dan ongeveer aankomen met Bandit in de mei? want ik zou ook ff rekening houden als ik jou was, want na het avondeten gaan we gelijk rijden enzo natuurlijk. Ik weet niet hoe je dat precies wilt doen met Bandit?

Ik weet niet precies hoe laat ik aan kom, misschien wel al 4 uur, maar dan kan ik niet gelijk 'meedoen' denk ik. Omdat Ban dan eerst ff uitgeladen moet worden & m'n spullen (haal ze alleen ff snel uit de auto, ruim ik later wel op). Denk dat ik voor het eten/na kennismakingsspel wel weer mee kan doen. Ik bel sowieso nog naar LC dus komt goed hoop ik!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 16:44

Manon suc6 met alle toetsen. Nerd

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 16:55

Iemand nog een goed Engels boek voor Engels boekverslag? Schijnheilig

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:17

Vanny_ schreef:
xEsther schreef:

Ik weet niet precies hoe laat ik aan kom, misschien wel al 4 uur, maar dan kan ik niet gelijk 'meedoen' denk ik. Omdat Ban dan eerst ff uitgeladen moet worden & m'n spullen (haal ze alleen ff snel uit de auto, ruim ik later wel op). Denk dat ik voor het eten/na kennismakingsspel wel weer mee kan doen. Ik bel sowieso nog naar LC dus komt goed hoop ik!

Ja maar ik bedoel: kan Bandit dan al rijden vroeg ik me af? aangezien die reis ongeveer 3 uur gaat duren kan het best vermoeiend zijn voor hem. Knipoog

misschien ff die dag aankijken hoe ie reageert enzo op alles Lachen

edit: ik heb geen idee, ik lees niet zo vaak boeken en vooral geen engelse Vork

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:20

Ja hoezo niet? We gaan toch niet zo lang rijden. Lachen Anders doe ik wel even rustig aan... hij wordt ook niet gelongeerd voordat we vertrekken of iets. Eigenares zei ook dat het gewoon kon, hij kan ook gewoon eten in de trailer en hij zou bijv. ook later met de trailer weg moeten om bijv. bosrit of wedstrijd te rijden...

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:23

Ja dat moet dan wel kunnen Lachen
Ik vertelde gister aan Linde trouwens dat jij ook ging met je verzorgpony in de mei. Toen ze hoorde dat t een kleine welsh was, vond ze t helemaal geweldig (haar verzorgpony was natuurlijk ook een welshje) Tong uitsteken dus zij is nu ook heeeel benieuwd Taan Tong uitsteken!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:25

Ooh haha, wat leuk! Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:31

Heb er zoooo'n zin in Hyper!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:37

Weet iemand een leuk onderwerp voor frans spreekbeurt? Vork
*ik pis nu al in me broek als ik er aan moet denken dat ik frans moet gaan praten voor de klas Koe * + dat ik een hele enge vrouw heb voor frans Huilen van het lachen *
Ik ben echt zooooo slecht in! Help!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:38

Heb geen idee Tong uitsteken... heb nog nooit een frans spreekbeurt gehad alleen Engels & Duits.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:39

Met Engels had ik het over Prison Break en met Duits over Heidi Klum... Sigaar

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:40

ik heb begin van het jaar al een frans spreekbeurt moeten doen, en nu alweer Verdrietig . Toen heb ik het over Coco Chanel gedaan Tong uitsteken hihi.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:42

ik heb trouwens voor engels spreekbeurt (vorige week) over Ben & Jerry gedaan, jummie!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:43

Een vriendin had het ook over Coco Chanel gedaan maar dan voor Engels. Tong uitsteken B&J wilde ik eerst ook doen met Engels haha.