(en ik heb het plaatje meteen scherp voor ogen)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superlenie schreef:plotseling (intense) vriendschappen/relaties aangaan en deze ook
net zo hard weer verbreken, moeite met het onderhouden van deze relaties
gomir schreef:Dan zat ik toch wel goed te denken over borderlineIn mijn boeken staat zo'n wazig verhaal dat ik er geen chocola van kon maken, maar dit is concreet en duidelijk.
(en ik heb het plaatje meteen scherp voor ogen)
Llover schreef:superlenie schreef:plotseling (intense) vriendschappen/relaties aangaan en deze ook net zo hard weer verbreken, moeite met het onderhouden van deze relaties
Vooral dat deel is typerend voor jezelf geloof ik. hihi
En dat voor een hulpverleenster. * proest*
Llover schreef:En dan hap ik toch nog even op ervaringskundige Gomir. Het lijkt mij beter om dat dan aan iemand te vragen die daarover gestudeerd heeft, bijvoorbeeld een psycholoog. Of iemand die het heeft, dan kan je eerder spreken van een ervaringskundige denk ik persoonlijk.
superlenie schreef:En ik ging voorspellen dat Nenanta a.s woensdagavond gaat beginnen en het wordt een hengstje.
superlenie schreef:Dat is net zoiets als verwachten dat een schizofreen je gaat vertellen dat haar wanen niet te corrigeren zijn en niet waarheidsgetrouwJa daar heb je wel gelijk in Gomir, met dat mensen die de ziekte hebben vaak niet de ernst ervan inzien en het graag ontkennen.
( van de borderliners die ik ken, is er maar 1 die tot inzicht is gekomen en zichzelf een inmense schop onder d'r reet heeft gegeven en het echt goed heeft aangepakt. Die kan nu ook weer normaal functioneren)
Dus dan krijg je inderdaad niet echt een objectief antwoord nee![]()
Zozo!Citaat:Verder lekker vroeg gelest vanmorgen. Tex wordt echt een heus dressuurpaard. Vandaag begonnen met de appuyementen
En hij pakte het heel fijn op!
Waarom Douglas? Of weet je dat niet?Citaat:Pivette is vandaag naar Wiepke gebracht, ze wordt geïnsemineerd met Douglas ( Darco x Capitol I ). Pivet krijgt dus een beebje![]()
Citaat:En ik ging voorspellen dat Nenanta a.s woensdagavond gaat beginnen en het wordt een hengstje.