Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:

LIQUITA schreef:Jaaahh!!! Dat lijkt me echt geweldig.
stoerrrrrrrr
meelen schreef:LIQUITA schreef:Jaaahh!!! Dat lijkt me echt geweldig.
Kom maar op met je deurtje.
Of misschien de achterklep van je trailer.stoerrrrrrrr

?? 
stoerrrrrrrr
??
meelen schreef:Kom maar op met je deurtje.
Of misschien de achterklep van je trailer.stoerrrrrrrr
Haha
Of de voorgevel van je huis??
Nee MUTS.......hoe wil je die door een printer krijgen

. 

meelen schreef:Ik moet Sanne zo halen van d'r werk, en dan nog even naar Veldt.

Hackie schreef:meelen schreef:Ik moet Sanne zo halen van d'r werk, en dan nog even naar Veldt.
Haha gisteren: ik pak zo me kerstkaart, en klik het slotje van Mais dr kast dicht, lag me tas me porto monee en me sleutels er nog in!
Maar me kerstkaart had ik wel
Hackie schreef:meelen schreef:Ik moet Sanne zo halen van d'r werk, en dan nog even naar Veldt.
Haha gisteren: ik pak zo me kerstkaart, en klik het slotje van Mais dr kast dicht, lag me tas me porto monee en me sleutels er nog in!
Maar me kerstkaart had ik wel
. meelen schreef:Ik moet Sanne zo halen van d'r werk, en dan nog even naar Veldt.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ik moet Sanne zo halen van d'r werk, en dan nog even naar Veldt.
En? Hoe haat het nou met Sanne en Nado???

meelen schreef:Nou, ze heeft nog geen tijd gehad om te lessen. Ze is laat thuis van stage, en vanaaf moest ze onverwachts extra werken bij de co-op. Maar eergisteren heeft ze nog wel even in de buitenbak gereden, toen ging hij geweldig. Vanaaf aleen maar ff uitmesten, en laten uitrazen in de buitenbak.
meelen schreef:Nou, ik ga.
Tot laterssssss
LIQUITA schreef:meelen schreef:Nou, ze heeft nog geen tijd gehad om te lessen. Ze is laat thuis van stage, en vanaaf moest ze onverwachts extra werken bij de co-op. Maar eergisteren heeft ze nog wel even in de buitenbak gereden, toen ging hij geweldig. Vanaaf aleen maar ff uitmesten, en laten uitrazen in de buitenbak.
Nou ja...rustig aan toch. In de buitenbak rennen is ook heerlijk!!!
...
:P:P
..