Citaat:Nee, kom gezellig langs Anne, mag je bij ons een rondje op de brancard doen...is weer eens wat anders dan ponyrijden
Doe ik een rondje op de brancard, en dan kunnen jullie daarna EHBO toepassen op jullie ruggen
Neh, doe maar nie 
Ik moet even kijken hoe ver ik ben met mn SLC verslag, anders kom ik na Scheldestad misschien wel even door jullie kant op idd

Oeh! limegroen is zo gaaf! *straks is t niet Siepie der kleur, en durft ze der niet in
Had je tóg de roze moeten nemen!
Hoe is t nu met Siepie? Heb je nog recente foto's van der? Ben wel benieuwd
Ze zal vast al wel gegroeid zijn nu!
Ik dacht dat t eerst de ziekte van Lyme was? Komen ze nu met een andere diagnose? (het is zowiezo al zuur om te horen dat je 70% zeker MS hebt, maar vind t helemaal rot om eerst t een dan t ander te moeten horen....hoezo onzekerheid)
)
Ik ben netjes blijven zitten, riempje der bij. Alleen t sturen is soms nog wat lastig
Bijna Angelina plat *uch*
Ik heb lekker even een dutje gedaan, dus ben er helemaal klaar voor! Ben benieuwd naar je jurk Anne!
In t eggie kan ik hem nog niet hélemaal plaatsen, maar dat kan je me vanaaf vast ff uitleggen

Liep vandaag met mn klasgenootje van school naar Centraal, braafjes over de stoep. Komt er een gang middelbare school kinders langs fietsen en krijg ik ineens een klap op mn rug! Dacht eerst dat t misschien een bekende was die me nét ff te hard begroette. Bleek t dus een of ander ventje te zijn die het heel lollig vond om tijdens t voorbij fietsen mij ff met zn platte hand op mn rug te slaan
Zo in de vaart en mét platte hand deed nog best zeer.. Ik meteen spijt dat ik niet meteen gereageerd had. Als ik meteen zn hand/arm had gepakt, had hij mooi naast zn fiets gelegen: eens zien wie er dan t laatst lacht