Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:16

Maar hebben jullie nou ook nog iets GELEERDdeze dag op de clinic bij Thirza?.....Zo niet, dan start ik morgen met het geven van clinics

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:10

Jet, misschien beter om dit ff op stal te bespreken....
Maar met jouw talent maak je zeker kans, ik weet zeker dat ik van jou nog wat kan leren...
Mag ik straks nog wel met jullie mee op excursie en gaan we dan iets met humor doen, of lekker een dagje naar de veluwe of zo?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:31

hoihoi allemaal,

wat is het toch een poepie zeg Loes
enne gave foto's

verder hebben jullie allemaal goed jullie best gedaan
ja toch de volgende keer bij Anky?????

als jullie naar de veluwe gaan dan huur ik wel een paard!!!
ik word gek van het kijken nu al ik wil rijden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
paardrijden is echt een verslaving ik ben nu aan het afkicken das niet fijn !!!!!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 07:27

Mis ik iets dan, wat is er mis met Fardos?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:54

Kowloon schreef:
Jet, misschien beter om dit ff op stal te bespreken....
Maar met jouw talent maak je zeker kans, ik weet zeker dat ik van jou nog wat kan leren...
Mag ik straks nog wel met jullie mee op excursie en gaan we dan iets met humor doen, of lekker een dagje naar de veluwe of zo?

Tuurlijk mag je mee Loes, we moeten natuurlijk wel met zijn 3-en het shirtje showen Nog ideeën voor een volgende clinic?

Wat ga je voor clinic geven dan Jet??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:13

Loes, ik zou het heel leuk vinden als je gewoon mee blijft gaan met de uitstapjes. Ik had het er met Anous ook al over in de auto, dat we meer van dit soort dingen moeten gaan doen met z'n allen

Renee, we zouden voor jou eigenlijk op zoek moeten gaan naar een leuk "leenpaardje"...Hebben we op stal geen paard over, verstopt ergens in een kastje of onder een baal stro?

Een uitstapje naar het bos is leuk, dan ga ik het liefst naar de Leenderheide. Mijn andere paardje Mel staat daar en ik zou het heel leuk vinden om vanaf mijn stal in Leende te gaan rijden. Dave en ik hebben die plannen al een tijdje maar op een of andere wijze komt het er gewoon niet van. Daar is een bak, kleine kantine met wc (koffiezetapparaat en zo), spoelplaats en we kunnen de paarden daar makkelijk even vastzetten. Oh enne...Renee, je kan daar waarschijnlijk het paard van Hans (als die inmiddels niet verkocht is) ook huren voor een leuke rit.

Hebben jullie nog suggesties voor leuke uitjes met de paarden?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:25

Ik wil wel mee naar Leenderheide, maar dan wel met Biz denk ik
Strandrit lijkt me ook leuk

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:26

Eeh Anous over die clinic van Jet, ik denk dat ze iets gaat doen in de zin van...

Jetta schreef:
Eurit(h)mie = bewegingskunst ontwikkeld door Rudolf Steiner (en zijn vrienden). We onderscheiden woordeuritmie en tooneuritmie. Elke letter of klank heeft zijn eigen beweging, die voortkomt uit de beweging die in het innerlijk moet gebeuren om de klank te maken.
Het komt dus uit de antroposofische stroming. In de Vrije van Dalen ( maf woordenboekje waarin de draak wordt gestoken(terecht) met het antroposofisch jargon, wordt het als volgt beschreven: Niet-dansante bewegingsleer die het volledige antroposofische wereldbeeld tot uitdrukking wil brengen.Een neutrale gelaatsuitdrukking en abstract verticale lichaamshouding contrasteren daarbij met een kleurig gedrapeerde versluiering van de eigen wil.Ook als woord of muziek te hulp worden geroepen is nooit helemaal hard te krijgen wat nu precies wordt bedoeld.

Lijkt me logisch

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:29

Binar schreef:

Jaah dat lijkt me ook waanzinnig leuk, waar kan je hier het beste het strand op gaan?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:41

Serada schreef:
Binar schreef:

Jaah dat lijkt me ook waanzinnig leuk, waar kan je hier het beste het strand op gaan?

Ik ben alleen nog maar op Hoek van Holland geweest, dat vond ik wel leuk rijden daar. Madestein schijnt ook leuk te zijn maar daar ben ik nog nooit geweest
Ik kan met Biz alleen geen uuuurenlange ritten meer maken dat houdt hij niet meer vol.
Als we alleen blijven stappen met een drafje dan durf ik missch wel op Ko

Eef, wij moeten ook nog steeds een afspraak maken voor het strand!! Binnenkort maar eens plannen

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:55

hoihoi,

ik zal gaan zoeken in alle gaten en hoeken hahaha naar een leenpaardje

elady: fardos is met pensioen hij heeft artrose in zijn voorbenen en hij heeft daar behoorlijk last van

nu ik gestopt ben met rijden op hem gaat het erg goed met hem gelukkig maar dat wil ook wel zo houden !!

ik moet gewoon opzoek naar een goed en goedkoop plekje voor far dan komt er misschien weer wat vrij (geld) voor andere mogelijkheden

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 11:35

Anous, dat vind ik geen enkel probleem hoor, alleen stappen en een beetje draven. Als het maar gezellig en relaxed is, dan is het voor allemaal leuk We houden het voor je in de gaten Renee, je weet maar nooit wat er voorbij komt.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:20

ik snap het heelemaal Renee,
heb altijd geroepen dat ik het niet erg vind dat ik niet kan rijden zolang Evita geen pijn heeft, maar stiekem mis ik het best wel

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:52

Ja, we gaan snel een date maken voor het strand anous, heb daar echt zin in. De laatste keer was met Jolly, dat was echt heerlijk toen!!

En naar Leenderheide wil ik natuurlijk mee!!! Dat moeten we echt gaan doen! Supermooi plekje daar!

Leuke foto's Loes, ze ziet er al heel ondeugend uit!

Logisch toch dat je het rijden mist renee en Irene, ik heb toen een paar maanden met mijn verzorgpaardje gewandeld voordat ze naar Leende ging. Dat doe je dan met liefde maar miste ook wel het rijden hoor!!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 14:35

ja indd ik heb er alles voor over om far een super oude dag te geven maar als ik naar mijn eigen behoefte ga kijken moet er toch ergens nog iets bijkomen hoor

we zien wel

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:00

Hi,
Ik ging altijd bij de wassenaarse slag het strand op, je kunt vanuit daar ook de duinen in (Meijendal). Ik ken daar wel een beetje de weg, maar niet heel erg goed. Voordeel is natuurlijk wel dat zolang je auto maar dicht bij het strand staat, je hem altijd wel weer terug vindt.

Hekuras heeft een paar keer overnacht op pensionstal Levade in Wenum/Wiesel. Vlak bij Apeldoorn. Supermooie stal, vlak aan de veluwetrail, maar ik sta overal voor open, tenminste als het nog te doen is met de organisatie van mijn nieuwe huis....Ga zo de sleutel ophalen, dus nee, ik zit nog steeds niet vanaf mijn werk te bokken.

Overigens ga ik alleen mee naar het strand als we idd gewoon relaxed gaan rijden....want H is niet meer normaal te bedienen na een (ren)galop over het strand.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:10

Ik ga binnenkort met Eef/Biz naar het strand, ik ga dan op Ko
Als Ko zich netjes gedraagd dan durf ik het ook wel aan om hem met een grotere groepsrit mee te nemen

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:21

Als wij niet mee mogen, dan mag je ook je streepjes shirt niet aan...
Heeeee.....Lin???????????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:47

Kowloon schreef:
Als wij niet mee mogen, dan mag je ook je streepjes shirt niet aan...
Heeeee.....Lin???????????

Ik weet niet hoe Ko reageert, dus eerst ff lekker samen met Biz naar het strand, Ko's meest betrouwbare en grote vriend

Dat shirtje doe ik dan toch lekker niet aan, veels te koud op het strand

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:34

hoi binar
ja madestein is ook heel leuk hoor om te rijden ik heb daar ook gereden paar keer met mij paard die ik had
en ben bij het strand geweest bij monster dat was ook wel leuk

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:02

Loes, heb je geen blauw/wit gestreepte winterjassen met bijpassende handschoenen, sjaal, muts en oorwarmers... En het lijkt me heel leuk om met een grote groep te gaan, ga je dan ook met Robin Eef, of ga je dan mee met Biz?

Vandaag was het een lekkere rustdag voor Thom en mij (natuurlijk), hij heeft samen met Far en Gucco een uurtje in de losgooibak gelopen. Uiteraard heeft hij weer heerlijk gespeelt met Far, dat hoort er helemaal bij tussen die twee Deze week vrij van les, dus dat worden buitenritjes voor ons

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:06

hoihoi,

lekker hoor een weekje buitenritjes

leuk dat far nog even met thom buiten heeft gestaan en gucco tuurlijk
ik heb ze vanmorgen ook nog buiten gehad thom Far en ik heb Coriza er even bij gezet die had een paar benen waar je u tegen zegt dat fing ook goed
echt grappig
Far en thom zijn echt de hele tijd aan het rommelen he
op een gegeven moment loopt far naar thom en die "bijt" zacht gelukkig in de billen van thom zie je thom zo zijn beentje optillen naar far en dan gaat far heel gek weg springen en stijgeren enzo hahaha echt hoor klein kind hahahahaha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:16

Jaah die twee kunnen het supergoed vinden met elkaar. Vanmiddag ook, ze zoeken elkaar meteen op en dan gaan ze 'happen' naar elkaar. Ik heb het vanmiddag ook gezien dat Far aan de billen van Thom knabbelt, ik heb me rot gelachen om die twee Ik sta er gewoon van te genieten...

Fijn, dat Thom ook goed met Coriza gaat. Ik had trouwens ook niet echt veel problemen met hem verwacht want hij weet heel snel zijn plekkie. Zeker bij een dominante merrie want daar kijkt hij wel voor uit (slimmerik)

Ik heb trouwens de foto's van gister bekeken, jammer genoeg is door de verkeerde instelling van het apparaat veel mislukt. Het is nog een beetje zoeken voor Dave want hij heeft dat ding nog niet zolang en er zitten allerlei snufjes en handigheidjes aan. Maar de foto's die wel gelukt zijn, zijn ook wel mooi Ik zet ze op een cd'tje voor jullie Anous en Loes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 21:05

Serada schreef:
Ik heb trouwens de foto's van gister bekeken, jammer genoeg is door de verkeerde instelling van het apparaat veel mislukt. Het is nog een beetje zoeken voor Dave want hij heeft dat ding nog niet zolang en er zitten allerlei snufjes en handigheidjes aan. Maar de foto's die wel gelukt zijn, zijn ook wel mooi Ik zet ze op een cd'tje voor jullie Anous en Loes

Ben erg benieuwd naar de foto's

Ko had geen spierpijn vandaag, ff lekker opgejaagd door de bak en hij liep lekker ruim en galoppeerde rij netjes aan, had'ie gisteren moeten doen

Biz vandaag weer bitloos gereden in de bak. Dat gaat steeds fijner, hij is en blijft erg licht in mijn handen. Biz liep super nageeflijk en zeer goed voorwaarts Zelfs in galop kreeg ik hem nu wat beter nageeflijk. Zijn rechterkant galop (aanspingen) blijft wel wat moeilijk, maar dat is ook met het "gewone" hoofdstel.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 21:56

Lin, ik ga dan met biz.
Ben net vandaag voor het eerst "zelfstandig" over de laan gegaan met Robin, nou ja, na wat opstartproblemen en wat hulp van jou!!!
Dus het strand is nog wat te hoog gegrepen voor ons!
Maar wie weet, als Ko nou op het strand ook zo superbraaf is dan kunnen we het ooit wel eens gaan experimenteren!!!

Hee jammer Loes, ik was al zo jaloers op jullie shirtjes!!!
Wil de'r ook zo graag eentje!!!!!
Wordt het dan niet ons algemene uitjes shirt??????