Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kowloon schreef:Jet, misschien beter om dit ff op stal te bespreken....
Maar met jouw talent maak je zeker kans, ik weet zeker dat ik van jou nog wat kan leren...
Mag ik straks nog wel met jullie mee op excursie en gaan we dan iets met humor doen, of lekker een dagje naar de veluwe of zo?
Nog ideeën voor een volgende clinic?
Jetta schreef:Eurit(h)mie = bewegingskunst ontwikkeld door Rudolf Steiner (en zijn vrienden). We onderscheiden woordeuritmie en tooneuritmie. Elke letter of klank heeft zijn eigen beweging, die voortkomt uit de beweging die in het innerlijk moet gebeuren om de klank te maken.
Het komt dus uit de antroposofische stroming. In de Vrije van Dalen ( maf woordenboekje waarin de draak wordt gestoken(terecht) met het antroposofisch jargon, wordt het als volgt beschreven: Niet-dansante bewegingsleer die het volledige antroposofische wereldbeeld tot uitdrukking wil brengen.Een neutrale gelaatsuitdrukking en abstract verticale lichaamshouding contrasteren daarbij met een kleurig gedrapeerde versluiering van de eigen wil.Ook als woord of muziek te hulp worden geroepen is nooit helemaal hard te krijgen wat nu precies wordt bedoeld.
Binar schreef:Ik wil wel mee naar Leenderheide, maar dan wel met Biz denk ik![]()
Strandrit lijkt me ook leuk
Serada schreef:Binar schreef:Ik wil wel mee naar Leenderheide, maar dan wel met Biz denk ik![]()
Strandrit lijkt me ook leuk
Jaah dat lijkt me ook waanzinnig leuk, waar kan je hier het beste het strand op gaan?
dat houdt hij niet meer vol.
We houden het voor je in de gaten Renee, je weet maar nooit wat er voorbij komt.
Kowloon schreef:Als wij niet mee mogen, dan mag je ook je streepjes shirt niet aan...
Heeeee.....Lin???????????
En het lijkt me heel leuk om met een grote groep te gaan, ga je dan ook met Robin Eef, of ga je dan mee met Biz?
Deze week vrij van les, dus dat worden buitenritjes voor ons
dat fing ook goed
Ik sta er gewoon van te genieten...
Ik zet ze op een cd'tje voor jullie Anous en Loes
Serada schreef:Ik heb trouwens de foto's van gister bekeken, jammer genoeg is door de verkeerde instelling van het apparaat veel mislukt. Het is nog een beetje zoeken voor Dave want hij heeft dat ding nog niet zolang en er zitten allerlei snufjes en handigheidjes aan. Maar de foto's die wel gelukt zijn, zijn ook wel mooiIk zet ze op een cd'tje voor jullie Anous en Loes
Zelfs in galop kreeg ik hem nu wat beter nageeflijk. Zijn rechterkant galop (aanspingen) blijft wel wat moeilijk, maar dat is ook met het "gewone" hoofdstel.