Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nee, ik sta er zelf niet op, heb vakkundig de camera weten te mijden, maar mn favo geit is wel mooi in beeld
Nou ja, krijg morgen de kerstbonus naar het schijnt, ga komende 2 weken bijbeunen, en dan ben ik al een heel eind op weg
Ondanks zeer enge engigheid in het bos; wandeltocht wat passeerde, fietsers die een beetje te dicht achter ons zaten 'nee, dat paard schrikt niet', zwarte soortgenoten, honden, auto met startproblemen... Af en toe maakte ze een sprong om daarna weer net zo droog verder te lopen
Ben bij kennissen op de dierentuin aan het passen tijdens hun vakantie, en zij hebben oa baardagamen en een kat. Ik moest krekels voeren waarbij 1 krekel ontsnapte; kat er meteen bovenop, snel in de bek en weg wezen. Heeft vervolgens grote lol gehad
(krekel iets minder, denk dat je beter gelijk gekilt en verteerd kan worden door een agaam, als in een kattenbek bewaard worden, uitgespugt, half geplet onder een klauw en weer in de bek bewaart worden...
)
) Ben benieuwd of het veranderingen geeft, en zo ja, welke