Dat wordt nog even doorkletsen dus...niets te melden. Ben vandaag niet naar school gegaan. kei moe en ik moet nog veel doen voor school. Iedereen een goede sinterklaas gehad?
zoals altijd als mijn zus en haar kinderen in één ruimte zitten...een grote chaos. Vind familie bijeenkomsten altijd leuk, maar ze vallen keer op keer weer tegen. Laten we het daar maar op houden.
Nouja, dobbelen kan ook leuk zijn. Leer van mij: familie en vis blijven drie dagen fris...mijn familie in ieder geval. Ooms en tantes, neven en nichten dan he...Zie ze nooit en mis ze ook niet. altijd gezeur.
Even link; Hier werk ik Nee, ik sta er zelf niet op, heb vakkundig de camera weten te mijden, maar mn favo geit is wel mooi in beeld Begint op ong 2 min. tot ong 7 min.
Vooral de foto waarop Ulvy lekker staat te schudden is leuk. Wat voor een camera heb je? Ben nl zelf aan het uitkijken naar een nieuwe; mn accu is gesneuvelt Nou ja, krijg morgen de kerstbonus naar het schijnt, ga komende 2 weken bijbeunen, en dan ben ik al een heel eind op weg
Vandaag voor het eerst sinds een maand weer op Mirthe gezeten...kon er zo weer mee weg rijden Ondanks zeer enge engigheid in het bos; wandeltocht wat passeerde, fietsers die een beetje te dicht achter ons zaten 'nee, dat paard schrikt niet', zwarte soortgenoten, honden, auto met startproblemen... Af en toe maakte ze een sprong om daarna weer net zo droog verder te lopen
Heb verder ontdekt dat ook katten krekels eten Ben bij kennissen op de dierentuin aan het passen tijdens hun vakantie, en zij hebben oa baardagamen en een kat. Ik moest krekels voeren waarbij 1 krekel ontsnapte; kat er meteen bovenop, snel in de bek en weg wezen. Heeft vervolgens grote lol gehad (krekel iets minder, denk dat je beter gelijk gekilt en verteerd kan worden door een agaam, als in een kattenbek bewaard worden, uitgespugt, half geplet onder een klauw en weer in de bek bewaart worden... )
Ik zal weer eens een keer echt manege nieuws hier neer zetten Hans en Carla verkassen naar de achtergrond; Femke neemt de manege over. ook Roy en Sanne gaan er een grotere rol spelen (vraag mij niet wat die rol is, dat weet ik dus niet ) Ben benieuwd of het veranderingen geeft, en zo ja, welke
Dat wisten we inderdaad al een half jaar ofzoiets, maar toch leuk dat je het neerzet! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat lopen, ik hoor namelijk dat er veel klanten weglopen en niet alleen door de economische resessie.