zij heeft een leuke D pony en die zette ze met deken in de wei. Kijkt ze even later, staat aan de ene kant van de wei de pony en aan de andere kant ligt de deken
en he aparts is nog wel dat alle gespjes gewoon dicht zaten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en he aparts is nog wel dat alle gespjes gewoon dicht zaten
vriendin van mij heeft ook zo'n paard, elke keer als ze op de vrachtwagen haar paard uit z'n vak haalt ligt z'n deken op de grond
die trekt 'm gewoon over z'n hoofd uit
ik wil hem ff beter voor mekaar hebben omdat ik vaak vind dat het niet van mij is als ik aan het rijden ben, hij neemt het heel snel van me over en gaat dan z'n eigen ding doen
Pebbs schreef:jaa dat moeten we nog ff correct leren, maar nu zijn we bezig dat vooral het racen geen zin heeft en dat ie niet zijn kracht moet misbruiken op mij. want hij voelt zich dan heeeeeeuuull machtig. en hij moet leren op eigen benen te lopen, en dat vind ie onwijssss moeilijk. dus ik zat te denken als ik deze 2 wedstrijden heb gehad waar ik me nu voor ingeschreven heb ( zaterdag en de zaterdag erna ) dat ik dan ff een winterstop houd en ff door dit punt heen moet met hem en dan volgend jaar weer verder gaanik wil hem ff beter voor mekaar hebben omdat ik vaak vind dat het niet van mij is als ik aan het rijden ben, hij neemt het heel snel van me over en gaat dan z'n eigen ding doen
hoe oud is Xander?

Dat is Sabina met Laguna ook gelukt. Laguna vindt dat echt heel moeilijk, wijken.. dus komt vast wel goed
. En oefen baart kunst!
Ik zit echt 100x liever in Spanje in de regen dan hier als het droog is.