Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, wil niet weten hoe Esprit morgenis
, is een week geleden dat ik haar heb gezien. Meestal wilt ze dan extra veel aandacht
(gaat ze aan me mouw trekken enz.) skyline schreef:Romana01 schreef:, wil niet weten hoe Esprit morgenis
, is een week geleden dat ik haar heb gezien. Meestal wilt ze dan extra veel aandacht
(gaat ze aan me mouw trekken enz.)
Arme pony heeft je gewoon heeel erg gemist

. Komt er een kleine ukkepuk met haar moeder langs fietsen. Hoor ik haar tegen haar moeder zeggen: 'mam, mam, kijk dat meisje mishandeld haar veulen'
Romana01 schreef:skyline schreef:Arme pony heeft je gewoon heeel erg gemist
Het is een heelle zieliguh pony hoor
laatste zat ik op m'n fiets en had haar naast me, op een gegeven moment had ze geen zin meer en was ik haar zowat aan het voortrekken. Komt er een kleine ukkepuk met haar moeder langs fietsen. Hoor ik haar tegen haar moeder zeggen: 'mam, mam, kijk dat meisje mishandeld haar veulen'
, nou een vriendin van mij had een appaloosa shet dan hoorde je best wel vaak stracatella paard
of dalmatier ofzo
Romana01 schreef:skyline schreef:Nop nog niet maar ben ook niet echt aan het zoeken,
wat zijn je eisen?? (weet misschien iemand)
.
.. Romana01 schreef:ik weet dat mijn vriendin een paard zoekt, maar... dat zeg ik eerlijk, zij kan op het laatse moment afbellen enzo... (uit ervaring), zij zit best wel in de sh*t met zichzelf, verkeerde vrienden enz.. IK denk als ze daaruit is, dat ze echt een leuke verzorgster is.. Dus als je over 3 maanden nog iemand zoekt..
(wil liefst keihard blerren, ikke, ikke, ikke paardjuh doen)
,