Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Nou, Kees knapt al aardig op en wil weer gaan sporten vandaag......
Jaja, blij dat ik niet in Flevoland woon: -22,7 vannacht!
Ik ga wat regelen om naar stal te gaan, want ze kunnen hier niet strooien vanaf - 8 , dan werkt het strooizout ook niet .
Misschien moet ik langlaufski's kopen.....
en gezellig uiteraard!
Daarna maar is glibberend naar stal.... Jammer van de sneeuw, het oogt buiten heerlijk, heb zin om buiten te rijden... Misschien spikes in Lay haar ijzertjes
spettertjuh schreef:Ben gewoon op de fiets naar stal geweest, niks glibberen en glijden. Weg was goed gestrooid. Nu net thuis, boodschapjes gedaan en de bak was supergoed om in te rijden. Wordt gelukkig heel goed bijgehouden door onze stalbaas. Zelfs de stalbaas zorgt voor de paarden met drinken, dat hebben we wel eens anders meegemaakt!!!!
spettertjuh schreef:Ja de barre tijden dat alleen bepaalde paarden maar te drinken kregen van de stalbaas is gelukkig voorbij, hier wordt geen onderscheidt gemaakt tussen de eigen paarden en de pensionklanten
spettertjuh schreef:Ja de barre tijden dat alleen bepaalde paarden maar te drinken kregen van de stalbaas is gelukkig voorbij, hier wordt geen onderscheidt gemaakt tussen de eigen paarden en de pensionklanten
we weten het nog....
Lay schreef:Goede middag allemaal,
Zoo gister bij die nieuwe sushi tent bij de hoven gegeten, was erg lekker....en gezellig uiteraard!
Nu paar wasjes draaien, gister al stapeltjes gemaakt.. Zijn er ws een stuk of 5Daarna maar is glibberend naar stal.... Jammer van de sneeuw, het oogt buiten heerlijk, heb zin om buiten te rijden... Misschien spikes in Lay haar ijzertjes