LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:bij mij doet hij het nog steeds niet happy harvest
Ik kan er nu ook niet meer op...onderhoud is vast niet helemaal goed gegaan.
Ik dacht ik ga mijn oogst veilig stellen,maar denk dat ie al weggejat is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Wes is vanmorgen met Dennis naar de HA geweest en die constateerde dat hij dus wel echt iets onder de leden heeft. Een of ander virus dat zich in de buik ophoudt. Wes moet heel veel rust nemen, mag wel naar school maar rustig aan. Ook even geen tennis (en daar báált hij van, maar hij is ook weer te moe om daar echt tegenin te gaan). Ik heb hem al aangeboden dat ik zijn klusjes de komende dagen wel op me zal nemen!
Eerlijk gezegd is het gewoon een rot dag voor me...
Ga wel vanavond met m'n dochter uit eten. Maken er wat leuks van..
LIQUITA schreef:winnitou schreef:ga nu toch echt mijn bed in. zit een beetje wasgeroest op de bank na het paardrijden van vanavond.
Had flink wat pijnstilling ingenomen (en dat werkt ook erg ontspannend). Heb dan ook heerlijk relaxed gereden......
Alleen doordat Paresca flink met haar staart zwaait gaat Nap soms flink met zijn hoofd wegtrekken waardoor ik een klap in mijn rug krijg wat niet echt lekker is. Nou reageert Nap in de meeste gevallen niet op het gezwiep maar die enkele keer dat ie het wel doet ..... auw..
Mijn knie is weer flink puin, verwacht dat ik binnenkort weer voor een serie injecties naar het ziekenhuis kan.
Zo en nu ga ik mijn inschrijfformulier voor de Blijde Ruiters maar weer invullen...
He jaggie bah. Het houdt bij jou ook maar niet op he. Sterkte ermee

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Zit net op de site van Engewormer hippiques te kijken foto`s en uitslagen van de clubkampioenschap staat erop.Leuke foto`s.
Oh leuk!!! En ook de foto's van de opening van de 2e binnenbak??? Waar Erik z'n best voor heeft gedaan. Ga zo (zelf) wel even kijken
.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Wes is vanmorgen met Dennis naar de HA geweest en die constateerde dat hij dus wel echt iets onder de leden heeft. Een of ander virus dat zich in de buik ophoudt. Wes moet heel veel rust nemen, mag wel naar school maar rustig aan. Ook even geen tennis (en daar báált hij van, maar hij is ook weer te moe om daar echt tegenin te gaan). Ik heb hem al aangeboden dat ik zijn klusjes de komende dagen wel op me zal nemen!
Ach zielig Wesley, kan ie morgen geen taart eten op zijn mama's verjaardag. En geen ontbijt op bed verzorgen voor zijn mama.....
Haha wat een huisarts.... wel gewoon naar school en niet sporten. Huisarts houdt zeker niet van sport.
(Welke huisarts hebben jullie?)
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Wes is vanmorgen met Dennis naar de HA geweest en die constateerde dat hij dus wel echt iets onder de leden heeft. Een of ander virus dat zich in de buik ophoudt. Wes moet heel veel rust nemen, mag wel naar school maar rustig aan. Ook even geen tennis (en daar báált hij van, maar hij is ook weer te moe om daar echt tegenin te gaan). Ik heb hem al aangeboden dat ik zijn klusjes de komende dagen wel op me zal nemen!
Ach zielig Wesley, kan ie morgen geen taart eten op zijn mama's verjaardag. En geen ontbijt op bed verzorgen voor zijn mama.....
Haha wat een huisarts.... wel gewoon naar school en niet sporten. Huisarts houdt zeker niet van sport.
(Welke huisarts hebben jullie?)