saar is 1,63 hoog houd van weken en als je eenmaal kent dan gaat ze voor je door het vuur. ze staat nu z'n ander half jaar bij mij en een kleine 2 maanden in leeuwarden. het is wel een beetje aan aanstelster, maar als ze echt bang wil ze het liefst achter je verstoppen. voor foto's moet je even op m'n hyves kijken http://merel-kusje-16.hyves.nl/ de eerste 3 zijn saar daarna komt m'n vorige paardje( ook een schat maar ze liep niet goed) en daarna komen ook weer fotos van saar dus het is even zoeken. en over alles valt te praten
Op die hyves staan dus ook nog foto's...de eerste 3 en later ook nog wat. En volgens mij gaat ze ook studeren waar ik studeer..
Jah dus nu even afwachten weer op een antwoord, maar zij is dan denk morgen klaar met de introductieweek dus krijg morgen denk weer mail terug. En dan hopelijk volgende week een keer afspreken
Jah hoop ik ook, want naar deze gaat dan wel me voorkeur boven die draver. En aangezien ik daar nu ook niks meer van hoor....dat vind ik eigenlijk wel apart, ze was dringend op zoek naar iemand maar nu reageerd ze niet meer....maarja zal ze wel een goede reden voor hebben
Nieuwe papa roach cd binnen stond ik daa rhelemaal hysterisch te gillen in de gang dattie op de mat lag... tegen tijger
Zo ben goed bezig vandaag, ben bezig de tweede was te draaien, heb de woonkamer aan kant en mn eigen kamer, afwasmachine uitgeruimt en al gedouched! Zometeen komt sim en dan gaan wel lekker shoppah
Ja heb een nieuwe camera gehad, en had geld gevraagd, daarvan een nieuwe homecinemaset gekocht En douchespul gehad, en een cadeaubon voor make-up advies & opmaken, een bord waar ik mn laptop op kan zetten als ik op de bank zit en eeuhm, nog meer leuke dingen
onze bak is echt een groot zwembad!! het is wel vaker zo dat er een grote plas ligt ong een meter vanaf de hoefslag.. maar nu is gewoon de hele bak nat Wanneer het dat de nacht droog is geweest is die de volgende dag weer droog.. maar dat zal nu wel niet zo zijn