xNathaliee schreef:Waarom wordt de sneuvelheuvel bijna niet meer gedaan ?
dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loopt ie daar door de bak te stuiteren... pffff

loesje166 schreef:pfff.. wij hebben zaterdag clubkampioenschapp met een capprili proef.. t wor een drama.. nal kan super dressuren, super springen met een dressuur proef met hindernissen is toch iets teveel van t goeieloopt ie daar door de bak te stuiteren... pffff
Maar das al lang geleden weet niet of ze al veranderd zijn. Mijn grootste probleem was dat de pony waar ik op reed te veel weigerde of door de bak heen ging rennen XD Maar wat ik me herinner is dat het dressuurgehalte in zo'n caprilli niet erg hoog is hoor
Als je hem nog gewoon goed de figuren kan sturen en hem na de hindernis weer terug kunt nemen (of door galopperen net wat ze vragen) is er niet zo veel aan de hand
Maar veel plezier alvast
Er staan daar ook ergens van die irritante paaltjes en je moest daar links van blijven dacht ik, rechts was 'bos'. En dan is er ook altijd zo'n snuggere die recht op de paaltjes af gaat. Het lijkt me nu ik er beter over nadenk toch niet de zandkuil.. Maar wat wel?
maar dan neem ik gewoon kalkoenen mee

xchristienx schreef:Komende week op ponykamp of jongerentrektocht?
In verband met de voetbal zondagavond is het mogelijk om deze zondag vanaf 17.00 uur te komen. Ouders kunnen dan nog naar huis rijden om voetbal te kijken. WE GAAN ER WEL VAN UIT DAT JE DAN GEGETEN HEBT. Ons programma begint gewoon (net als anders) om 19.00 uur.
Natuurlijk kijken we ook voetbal!