Voor mij helaas geen weekend. Noah begint lekker pit te krijgen met dit weer, die hitte is niks voor hem. Iedereen een fijn weekend, nog leuke plannen?
taverno
Geplaatst: 28-08-10 11:48
Goedemorgen
Ik wilde nog wat gaan winkelen in het Stadshart maar het ging net even hard te keer dus ik wacht maar even. Na het weekend nog maar eens proberen.
_baxter_
Geplaatst: 28-08-10 20:22
Wat is het hier stil.. Te stil Ik kreeg net een heel lief pbtje over Baxter, dat ik echt heel blij moet zijn dat ik hem mag verzorgen en dat zijn eigenaar ook heel blij moet zijn omdat het zo'n mooie poown is... Echt lief van haar
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-10 20:52
goedemiddag
Leuke dag gehad met de gevlekte dames
Cailin vond t leuk om rond te rennen
Uiteindelijk wilde ze nog wel een stukje draven Exterieur was allemaal goed, maar ze liet de gangen niet zien, en dus 3e premie (ongeveer, ik heb er niet zoveel verstand van )
En Kylie zag er top uit en liet goeie gangen zien bij haar eigen keuring, daar heb ik helaas geen foto's van.. En kreeg 1e premie / ster
Dames zien er prachtig uit...en Kylie...tja...het is natuurlijk een mooitje, dus eerste premie helemaal op haar plaats. Cailin derde premie....keurmeesters zand in de ogen gehad zeker.
DesireeK
Geplaatst: 29-08-10 19:55
Top van Kylie Jammer dat de keurmeester het verkeerd heeft gezien bij Cailin... Komt een volgende keuring vast en zeker helemaal goed...
taverno
Geplaatst: 29-08-10 19:59
Ik zoek ook altijd het verkeerde moment uit om naar stal te gaan. Wat een weer zeg,niet leuk meer,voor de mens niet,het paard niet en het land niet.
Ik heb vandaag ook precies mazzel gehad.. heb even 10 minuutjes op de parkeerplaats in de auto gewacht omdat het met bakken uit de lucht kwam.. vervolgens precies tussen die en de volgende bui even mooi een hapje kunnen geven en kunnen tutten.. toen ik daarna weer in de auto stapte barste het weer lekker los