Shenavallie schreef:mntj schreef:jhe rona is weer geselecteerd.
mogen weer fijn elke donderdag in de race stand. hihi
Dat is goed nieuws, super!!!!!!
YEAH...gefeliciteerd!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Oh ja, en toen ik gisteren terug kwam bij het Koetshuis, hing er bij m'n kastje een stel leidsels met mijn naam erop!!!! Hoe vind je die???Ze hadden er een roze labeltje aan willen doen (hoezo, staat het soms op m'n voorhoofd, whoehahahahaha), maar die hadden ze helaas niet!
![]()
Het blijkt dat alle koetsiers hun eigen stel leidsels krijgen, gaaf he!!!!Oh, dit is zoooooooooooo leuk allemaal!!!!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:voor wie het niet kunnen zien, angie staat heerlijk rustig te eten!
Ben druk bezig met te onderzoeken of ik de cam toch ook te zien kan krijgen. Maar helaas wil het (nog) niet lukken. Nu maar kijken of Erik het gaat lukken.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:
Ben druk bezig met te onderzoeken of ik de cam toch ook te zien kan krijgen. Maar helaas wil het (nog) niet lukken. Nu maar kijken of Erik het gaat lukken.
en, is het jullie al gelukt??? ze is nu uit stal, dus klopt als je haar niet ziet hihi
Nicole1995 schreef:GefeliciteerdIk had 187 punten,dus een winstpuntje erbij in de onderlinge.goede training voor de 8e Mei.Heel erg leuk Elles was eerste met Tyson en Bonita met Nicole 2e in de B.Ellis moet naar de L1 volgende keer.Natascha was met Valero 1e in de L1 met 197 pnt en Robin 1e in de L2 weet niet meer haar punten.Ik had voor mijn gevoel fijn gereden en had 3 dagen zelf niet gereden en dan ff 10 minuten erop en een proefje rijden.Ben heel tevreden en Col heeft het super gedaan.Mijn super paardje!!