wel verfrissers radio matjes lennox in lettertjes bij mn tweede auto en zilverkleurige kentekenplaathoudertjes. Blauwe schakelpookjas
lekker troepies allemaal 
kopen kopen kopennn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Ireen, ben je er al uit wat je gaat doen met schimpie?

Het is echt een schatje, ik was eerst bang dat ze zelfs wat te "braafjes" zou zijn, maar heb gisteren kunnen zien dat ze ook best wel wat karakter/temperament heeft
Ireen_ schreef:Binar schreef:Ireen, ben je er al uit wat je gaat doen met schimpie?
haha schimpie![]()
Ik ben gisteren nog een keer gaan kijken.. heb nu zelf gelongeerd en weer lekker rond gestapt in de bak. morgen wordt ze klinisch gekeurd
Als ze goedgekeurd wordt blijft ze waarschijnlijk nog tot ca half mei daar staan en ga ik haar met hun hulp wat verder doorrijden. Ben sinds gisteren wel helemaal omHet is echt een schatje, ik was eerst bang dat ze zelfs wat te "braafjes" zou zijn, maar heb gisteren kunnen zien dat ze ook best wel wat karakter/temperament heeft
![]()
Maar heel keurig opgevoed, dus dat is super.
lirote schreef:Ireen_ schreef:
haha schimpie![]()
Ik ben gisteren nog een keer gaan kijken.. heb nu zelf gelongeerd en weer lekker rond gestapt in de bak. morgen wordt ze klinisch gekeurd
Als ze goedgekeurd wordt blijft ze waarschijnlijk nog tot ca half mei daar staan en ga ik haar met hun hulp wat verder doorrijden. Ben sinds gisteren wel helemaal omHet is echt een schatje, ik was eerst bang dat ze zelfs wat te "braafjes" zou zijn, maar heb gisteren kunnen zien dat ze ook best wel wat karakter/temperament heeft
![]()
Maar heel keurig opgevoed, dus dat is super.
braaf is ook wel eens lekker hoor
heb je al foto"s of heb ik ze over het hoofd gezien
Princesspres schreef:joehooeeee pressie is terug van weggeweest !
Heb lekker geshopt en genoten van het lekkere weerlekker zonnetje daar. Steeeds zonder mouwen en jasje gelopen. Zelfs nieuwe schoenen moeten kopen omdat mn uggs zo warm werden hihi
soph, denk wel dat er nog wat is. Ga waarschijnlijk woensdag nog even kijken![]()
xxx

maar meteen terug te nemen en gekalmeerd 

Maar moet er nog wel rekening mee houden dat ze afgekeurd kan worden natuurlijk.. Ik heb geen gekke dingen gezien maar je weet nooit wat er uit een buigproef komt. En haar rug even na laten kijken, ze is er niet gevoelig op maar draagt haar staart af en toe wat scheef (maar dat schijnen meer arabieren te doen).

toen weer even gaan stappen om bij te komen
mezelf weer hernomen en weer gegaan. Hij was zso braaf zelfs de terg weg, jammer dat hij zo van me schrok, maargoed dat is logisch opzich. Het was zo'n zwaar stuk voor hem
snel weeeer
ben benieuwd!!!
)
(niet extreem veel gelukkig
)

hahaha!!