Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 12:35

Haha idd Nita, Silver wat echt onwijs braaf dat hij er ook zo rustig overheen stapte toen hij er eenmaal op stond :D

Pfff ik ben m'n lunchtrommeltje vergeten vanmorgen! Heb een rolletje met koekjes in m'n tas gevonden, dat is vandaag dus mijn lunch :=

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 12:53

[VN] Amoureuze hengst springt merrie achterna bij reddingsactie
Gelukkig dat de hengst niet gedekt had op het benarde moment, veulen met waterhoofd is niet fijn!

@ Nita: lekker hoor, hij raakt idd steeds meer gewend, als je maar veel de meest vreemde dingen met hem gaat doen. Gisteren vond hij de wapperende staartzak aan zijn staldeur in het begin ook spannend, maar dat was snel over.
Kun je mij je mail-adres pb-en? Ik heb maandag met Esther samen gave foto's van hem gemaakt ( Esther de foto's en ik mijn conditie getraind in de zandbak!)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 12:55

zet even hier neer! ben benieuwd!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:36

Haha, weten we zeker dat we hier veilig foto's kunnen posten??

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:38

Nouja we hebben sinds gisteren misschien iets meer meelezers dan daarvoor... Maarja dat maakt ook niet zoveel uit. Zolang ze maar achter onze rug om over ons l*llen merken wij er niks van.

O:)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:39

Hé Annemiek! :wave:

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:41

Annemiek, zit je nou gewoon stiekem mee te lezen??? >;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 13:41

Nee Annemiek is niet stiekem want die is zichtbaar. :D

Ze kan hier nog niet posten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 14:16

Tsss, begin je net met een serieuze stagebrief.. *dingdong*

Gitaar *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 16:10

Haha vergeet die stagebrief, gitaar is natuurlijk veeeeel leuker :+

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 19:32

@ Nita foto's zijn gearriveerd denk ik!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 20:21

Afgelopen Dinsdag had Norbert de achterijzers bij Rejoice en Glory er afgehaald, en de dames hebben vandaag lekker bij de andere dames in de groep gestaan. Het was even aftasten wie, hoe en wat, en Rejoice is heel eventjes met Bill aan de knok geweest, maar uiteindelijk is de rust wedergekeerd, op een regelmatige gil van Prisca na, die een hengstige Rejoice wel heel interessant vond en zich door Rejoice ook maar al te graag uit liet dagen. En volgens mij had Rejoice ook niet door dat Prisca een meisje was.

Glory had haar oude weidemaatje Sugar weer gauw gevonden, en Stace, Sugar en Glory hebben de rest van de dag een leuk trio gevormd.

De oudere dames hielden zich er wijselijk buiten. Cupid heeft er ook nog even tussen gestaan, en Rejoice en Cupid vonden elkaar wel heel erg lief...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 08:54

Aaaah wat lief! Wat is het toch leuk om die paarden zo bij elkaar te zien hè? Ik kan daar ook altijd uren naar kijken! Lekker voor jouw dames dat ze weer lekker bij de rest kunnen Trudy!

Gisteravond lag Storm weer eens als een octopus met zijn benen in het hek van de roundpen, wát een ei van een paard heb ik toch. Rollen bij het hek, dat verzin je toch niet zelf! Nicole en Es konden gelukkig helpen en met een longeertouw konden we hem vrij snel weer overeind trekken.... <zucht>

Wisten jullie trouwens dat Whiskey zich zéér aangetrokken voelt tot hele jongen mannen? Het was op het genante af!! En Storm leek zo'n oudere dame ook niet geheel onplezierig te vinden, ielgh....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 09:17

Oudere dame??! :oo Haha ze waren wel echt héél verliefd op elkaar :+: Maar wel een stunt van Storm om zo vast te komen te liggen. Gelukkig dat ie snel weer op 4 benen stond!

@Trudy: Leuk dat Rejoice en Glory er ook bij mogen staan! Word letterlijk en figuurlijk een volle bak zo haha :D Het is idd leuk om te zien hoe paarden onderling met elkaar omgaan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 09:30

Het zijn ook kuddedieren, en de interactie met de rest was heel erg leuk om te zien. Alleen hou je je hart vast als het wel even aftasten wordt wie de baas is.

Ik was gisterenavond helemaal rozig van dat mooie weer, en ik denk dat ik daar straks ook maar van ga genieten. Krijg van het weekend mijn ouders over, dus dan kan ik niet echt zoals ik zou willen...

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:09

IJp schreef:
@ Nita foto's zijn gearriveerd denk ik!

Ja, geweldig! Wat is het toch een beauty he!

Hehehe }> 5 april is het zover, dan gaan mijn leekjes (man, broer en vriendin) op de paardjes een westernlesje krijgen van Trudy!
Je mag ze goed aanpakken hoor Trudy, ze zitten altijd te zeuren dat het geen echte sport is :(
Dus ik ben benieuwd hoe ze er af komen, ik sta aan de kant met fotocamera hihi :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:25

Haha, geweldig Nita! Ik ben benieuwd wat ze er van zullen vinden! Hopelijk krijgen ze ook de smaak te pakken!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:36

Ik zal ze afknijpen, en reken maar dat ze spierpijn hebben daarna.
Kunnen ze draven en galopperen?

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:40

Ja, dat hebben ze wel gedaan! Het is alleen een heeele tijd geleden dus ze zullen wel weer even moeten wennen! ;)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:54

angelique! zet die foto's even hier neer!
ben benieuwd!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:42

Nita, zou je het erg vinden als mijn man zich bij jouw groepje voegt? Hij wil het op zich ook wel een keer proberen maar wil niet in z'n eentje en zo in een groepje met andere (volwassen) beginners lijkt hem wel leuk. Mits Trudy en Eef akkoord gaan natuurlijk!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:47

Sandra, als hij nog niet zo vaak op een paard heeft gezeten is het misschien handiger om hem toch een keer apart te nemen. Voor mij eerlijk gezegd ook fijner, ik vind een grotere groep met allemaal beginners/niet zo gevorderde ruiters wel een beetje moeilijk, en zo zou ik hem alle aandacht kunnen geven die hij eventueel nodig heeft.

Maar bespreek het idd maar even met Eef.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:48

Ja is goed, ik bel Eef wel even! Het is alleen dat hij niet alleen wil, vandaar :D.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:51

Ik had begrepen dat hij al eerder op een paard heeft gezeten, en dat hem niet zo goed was bevallen?

Ik denk dat ik met de groep van Nita wel ga galloperen, en nu zijn de paarden bij ons op stal niet zo dat ze blind achter een ander paard aangaan als er gegallopeerd gaat worden, maar ik kan me voorstellen dat ze er wel achteraan willen, en voor iemand die er niet zoveel ervaring mee heeft is dat misschien niet zo fijn.
Ik heb ook de neiging om de les dan aan te passen aan de zwakste van de groep. Wat weer sneu zou zijn voor de groep van Nita, want als ik de galop over zou slaan omdat de zwakste niet kan galloperen, doe ik de rest te kort.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 16:57

Paul blijft wel zitten hoor, hij heeft een half jaar les gehad. Maar laat maar even Trudy, ik overleg wel met Eef.