ik niet
k heb migraine
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij liep bij het losrijden echt heerlijk maar mocht wel iets actiever.
echt dat is een van de weinige ruinen
nahja.. zo bedoelde ze het vast niet het was vorig jaar inderdaad gewoon wat minder kwa rijden en ik durf toch wel te zeggen dat ik vergelijkings materiaal heb 

Maar mn vzpaard mag nu maar 2 uur op t land omdat ze bezig zijn met het hooien van het land waar ze normaal op staat.. echt poedersuiker want het is nu zo mooi weer maar die pensionstal eigenaar zeurt zo.. ik, de iegenaresse en de eigenaar van t andere paard zijn echt niet blij want twee uur op t land is echt te weinig! volgende week doe ik haar lekker elke dag want dan is de eigenaresse met der lover op vacance !!Britt_Sisi schreef:je hebt toch ook speelkwartieren enzo?
wij hebben volgensmij ook alleen maar t kanaal en holter weg gedaan
en dan die dat je met zn 2e moet, en de speelkwartieren zandkuilen enz..
die paarden kunnen toch ook niet iedere keer zo knallen die beesten worden dan ook moe
ga zelf maar is rennen

mvs schreef:Daarom moet ik gewoon een eigen paard! Kan ik m ook meenemen naar 't Reelaer

Britt_Sisi schreef:idd vorig bjaar was dat ook we kwamen daar aan
hoii
jij zit in mijn groep
oke gezellig
en toen tada kamer daar stonden eef stacey en nina
dus marthe renske en k derheen
en tadaaaaaaaaaaaaaa
IEL DER VLIEGT EEN VLEERMUIS BIJ ME RAAM
EN ME RAAM IS OPEzo komt die naar binnen!

Farah_ schreef:Jongens, eerlijk gezegd vind ik het niet heel netjes om hier te gaan speculeren over begeleiding. Iedereen doet iedere zomer zijn uiterste best voor een aantal leuke weken!!
omdat Gullit nog weg is, altijd leuk de spanning van op wie zou ik deze keer zitten 

maar toch wisselt het vaak wel 
)