Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dominiqueee schreef:@ Xandra: Nee, hij is 1,5 maand geleden gecastreerd en hij is inmiddels al 5 jaar. Momenteel wordt er niet met hem gereden ivm eczeem, maar ik verwacht wel dat ik er binnen een paar weken wel een keer op kan! Succes vandaag met Lotta...!
@ Karin: Da's dan wel een tijd geleden. Zou je niet te groot voor 'm zijn geweest? Hoe gaat het met jouw 'zoektocht' naar een bijrijdpaardje? Al wat reacties gehad enzo?
Citaat:Wel jammer dat hij gecastreed is! Was hij niet goed handelbaar als hengst of hadden ze ook merries staan?!
Ben wel benieuwd!

Maar doet erg zeer, vooral met slapen.
Haha, hij vind ook echt alles best 
veel plezier op vakantie! weet niet of ik je nog zie, want als jij terug komt ga ik alweer naar turkije!
En anders smsen we ofzo even, om dat weekendje zeeland en strandrit af te spreken!
Ik ga je dan alleen niet bellen, dus hoop dat je beltegoed hebt, want anders ben ik een vermogen kwijt 
en de bosrit is ook niet in augustus maar 20 september 
Kels, we bellen of smsen wel als je nog in NL bent.

LieZ_Horses schreef:woensdagDinsdag 2 uurs strandrit op manege Poelenburg, en binnenkort met Kelsey!
Shetjjee__x schreef:LieZ_Horses schreef:woensdagDinsdag 2 uurs strandrit op manege Poelenburg, en binnenkort met Kelsey!

wil je niet dat je zusje wint?

LieZ_Horses schreef:Haha, alsof zei mij ooit met dingen helpt als ik haar iets vraag.