aan de ene kant vind ik het weer fijn om weer terug te gaan maar aan de andere kant er is hier zo relexd geen stress alleen het werk... maar ja waar schijnlijk ga ik wel weer terug voor en jaar...
heeeee dirk!!! ik vind t wel weer lekker hoor!!! Jij terug in t Dorp! Ik hoorde dat je niet gelijk doorging naar de nacht;) Valt me tegen hoor haha hoelaat kom je op schiphol aan?? Ik wil je ook ophalen1
ik kom om 10 voor half 10 aan... ik wil wel meteen door maar we gaan hier ook een nacht door!!! DUS DAT BETEKEND dat is dan al meer dan 24 uur wakker ben en dat trek me lichaam niet meer
pff.... me sex behoefte gehaalte stijgt ook steeds meer al 3 maanden geen sex en nog 1 maand te gaan.... nu is wel een trio me aangeboden haha maar ze zijn allebei goede vrienden van me... ben bang dat me vriendschap er aan kapot gaat.....wat zouden jullie doen...
ja maar weten jullie hoe zwaar het is als je 3 maanden geen sex heb en het wel word aangeboden en dat ze dat ook heel duidelijk laten merken... door je op schoot te trekken je te knuffelen je te strelen en te zoenen haha