Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:Ga met mij mee joyce
Twinklebel schreef:Sportschool zie ik ook niet echt zitten, ga waarschijnlijk wel met mijn zus samen een cursus kunstschaatsen doen, rijd weer twee keer per week paard en probeer veel te fietsen. Maar het belangrijkste is dat ik wat minder a snoepen, dan komt het wel goed. Dus daar ga ik in het nieuwe jaar maar eens mee beginnen.
Eevj schreef:Hahaha ja joyce beetje zo idd
Eevj schreef:HAHAH, ja een vriendin van mij staat ook wel is zo, en dan kijkt heel de sportschool je altijd aan
Eevj schreef:HOOOOOOOOOOW, ik ga morgen naar een feest, maar daar komt iemand heen, die ik eigenlijk heel het nieuwe jaar niet wilde zien
Eevj schreef:Een jongen die stom is, ik bedoel. ECHT stom
Lisa_Caro schreef:Mijn voornemens zijn mijn best blijven doen op stage, mijn koetsiersbewijs halen, en er zullen vast nog wel meer dingen zijn waar ik ff niet op kan komen
palousa_boy schreef:Lisa_Caro schreef:Mijn voornemens zijn mijn best blijven doen op stage, mijn koetsiersbewijs halen, en er zullen vast nog wel meer dingen zijn waar ik ff niet op kan komen
haha niet slijmen he![]()
sorry, maar moet het ff allemaal kwijtnu is het nog 2008 dus moet nu alle negative lading ff kwijt..
ennuh ik doe al jaren me best om 80 kilo te wegen.. maar in 3 jaar nogmaar 1 week gelukt, voor de rest ben ik alleen maar lichterdus ja, ik probeer beetje aan te komen
palousa_boy schreef:Lisa_Caro schreef:Mijn voornemens zijn mijn best blijven doen op stage, mijn koetsiersbewijs halen, en er zullen vast nog wel meer dingen zijn waar ik ff niet op kan komen
haha niet slijmen he![]()
sorry, maar moet het ff allemaal kwijtnu is het nog 2008 dus moet nu alle negative lading ff kwijt..
ennuh ik doe al jaren me best om 80 kilo te wegen.. maar in 3 jaar nogmaar 1 week gelukt, voor de rest ben ik alleen maar lichterdus ja, ik probeer beetje aan te komen