smuidra schreef:
Dat is altijd nog eens een droom van ons.
En dan ook meteen een tochtje door Monument Vally
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

smuidra schreef:

)

xan schreef:Ik sluit weer af want mijn tijd zit erop.
Zie jullie allemaal weer volgende week, en ik zal nog ff snel wat flessen Sangria kopen. Want de laatste vakantieweek wordt het toch weer ouderwets gezellig buiten aan de picknik tafel ????Groeten en tot volgende week.
XAN
. Tot volgende week!!! 
LIQUITA schreef:Het is weer eens tijd voor een moppie!!!
Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf
en gooit hem uit het raampje.
Achter het stel rijdt een man met zijn 9-jarige dochter.
Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de voorruit
van de auto smakt.
Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?"
Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van seksuele
zaken op deze jonge leeftijd antwoordt de vader:
"Ach, dat was maar een vlieg..."
Hij zet zijn ruitenwissers aan en weg is die vlieg.
Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten
en na enkele minuten zegt ze:
"Hij had wel een dikke l*l, zeg...!"
xan schreef:Ik sluit weer af want mijn tijd zit erop.
Zie jullie allemaal weer volgende week, en ik zal nog ff snel wat flessen Sangria kopen. Want de laatste vakantieweek wordt het toch weer ouderwets gezellig buiten aan de picknik tafel ????
Groeten en tot volgende week.
LIQUITA schreef:Heej Jo, alles goed?
ATE schreef:Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrxan schreef:Ik sluit weer af want mijn tijd zit erop.
Zie jullie allemaal weer volgende week, en ik zal nog ff snel wat flessen Sangria kopen. Want de laatste vakantieweek wordt het toch weer ouderwets gezellig buiten aan de picknik tafel ????
Groeten en tot volgende week.
vrijdag nor een dag werken en dan ben ik lekker twee weken vrij kom dus ook lekker langs op de manege gezellieeeeeeeeeeeeeeeee
ATE schreef:GEZELLIE!!!LIQUITA schreef:Heej Jo, alles goed?
ja prima heb gewerkt en de meiden zaten bij de buren naast ons ben daar ook nog ff gaan zitten
LIQUITA schreef:ATE schreef:GEZELLIE!!!
ja prima heb gewerkt en de meiden zaten bij de buren naast ons ben daar ook nog ff gaan zitten
Gaan we van het weekend lekker een BBQtje doen?
LIQUITA schreef:Nou...dan moeten we dat maar gaan regelen he? Ik ga nu m'n bedje in, morgenochtend moet ik om half 10 bij de kapper (Sandra) zijn. We bespreken het nog wel, oke???
ATE schreef:TuurlijkLIQUITA schreef:Nou...dan moeten we dat maar gaan regelen he? Ik ga nu m'n bedje in, morgenochtend moet ik om half 10 bij de kapper (Sandra) zijn. We bespreken het nog wel, oke???
ja prima vraag of san en rik en roan dan ook komen
!!!