Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natas

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:11

Haha, leuk is dat. Ik had laatst thuis een leuke. Ik had warm water nodig, dus ik sta in de keuken, draai de koude kraan open, hand eronder en ik sta te wachten tot hij warm wordt. Bloos

En dan ook nog denken: Wat duurt dat lang zeg! Dromen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:16

Ik werk dus op een bouwkundig adviesbureau, en ik moet tekeningen kopieren. Wij hebben een kopieerapparaat van 30 jaar oud ofzo. Dus ik ben bezig, gaat de toner op. Ik pas nieuwe toner, kijk hoe het moet, en kom er niet helemaal uit.

Dus ik denk Pling technische mannen hier, ik vraag of iemand even wil helpen.

Nu zitten dus twee tekenaars al 20 minuten met de toner te klooien. Vraagt de ene nog: "Gaf hij aan dat je de toner moest vervangen?"

Nee, dat heb ik zelf bedacht, voor de grap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:17

Hahaha idd, een heel bekende actie. En maar wachten.... Waarom word ie nu niet warrruuuuum???? Clown

Het gaat vandaag lekker hier ik haal zojuist een optie uit de la die vandaag verliep (volgens mij). Ik geheel in de veronderstelling dat het de 22ste is ga ik dus annuleren, komen er annuleringskosten! Dus ik: Hoe kan dit nu weer? Optie tot en MET de 22ste en we moeten dokken??? Is het de 23ste vandaag Lips are sealed Nu smeken en l*llen als brugman bij TUI of ze de kosten weg willen halen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:18

Natas schreef:
Ik werk dus op een bouwkundig adviesbureau, en ik moet tekeningen kopieren. Wij hebben een kopieerapparaat van 30 jaar oud ofzo. Dus ik ben bezig, gaat de toner op. Ik pas nieuwe toner, kijk hoe het moet, en kom er niet helemaal uit.

Dus ik denk Pling technische mannen hier, ik vraag of iemand even wil helpen.

Nu zitten dus twee tekenaars al 20 minuten met de toner te klooien. Vraagt de ene nog: "Gaf hij aan dat je de toner moest vervangen?"

Nee, dat heb ik zelf bedacht, voor de grap.

ROFL Nee ik had dit al de hele week in mijn hoofd: Laat ik eens doen alsof jullie de toner moeten vervangen Clown

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:37

Ja, leuk afscheidskadootje.
Maar die is zowiezo niet helemaal wijs volgens mij, die ging ook eerst het hele apparaat schoon maken met een doekje.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:39

Heeeeee Eva ik heb nu Anja hier zitten die begint ook maandag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:40

Achja, hij had iig iets te doen Clown

Pfff kosten zijn eruit gehaald gelukkig Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:44

Citaat:
Acteur Heath Ledger (28) dood gevonden
Uitgegeven: 22 januari 2008 23:07
Laatst gewijzigd: 23 januari 2008 09:44

NEW YORK - Acteur Heath Ledger is dinsdag dood aangetroffen in een appartement in New York. Dat heeft de politie in de Amerikaanse metropool laten weten. De uit Australië afkomstige Ledger was 28 jaar.

Heath Ledger overleden
Ledger is gevonden door een huishoudster in het appartement van actrice Mary-Kate Olsen, zo meldde de krant The New York Times op zijn website. De politie brengt zijn dood in verband met drugsgebruik.

Rond zijn bed lagen pillen, meldde een woordvoerder: "Dit wordt bekeken als een mogelijk geval van overdosis, maar dat is nog niet bevestigd."

Slaappillen

Volgens een politiewoordvoerster lijkt het erop dat Ledger slaappillen heeft genomen die zonder recept worden verkocht, zo meldde nieuwszender CNN.

Ongeluk

Zijn familie meldde woensdag in een korte verklaring dat de dood een ongeluk is geweest. "Hij was een nuchter, gul, aardig, levenslustig en onbaatzuchtig mens en vormde voor velen een bron van inspiratie", aldus zijn ouders.

De familie verzoekt de media om het gezin de komende tijd met rust te laten, aangezien zij het verdriet alleen willen verwerken.

Ledger is vooral bekend van de film Brokeback Mountain, waarin hij een homoseksuele cowboy in het Wyoming van de jaren zestig speelt. Voor die rol werd hij in 2006 genomineerd voor een Golden Globe en een Oscar.

De film Brokeback Mountain kreeg drie Oscars: voor regie, bewerkt scenario en oorspronkelijke muziek.

Batman

Ledger speelde ook in onder meer A Knight's Tale, The Patriot en The Dark Night, het vervolg op Batman begins dat dit jaar uit moet komen. Hij had een dochter met actrice Michelle Williams.

Geschokt

Hollywood reageert geschokt op de dood van de 28-jarige ster. Directeur Alan Horn van producent Warner Bros., met wie Ledger The Dark Knight maakte, liet weten "een briljant acteur en een heel bijzonder mens" te betreuren. "De filmwereld heeft een groot talent verloren."

Ook vaderland Australië rouwt om de dood van haar steracteur. Premier Kevin Rudd noemde zijn verscheiden "een tragedie. Door zijn veelzijdige en uitdagende oeuvre herinneren we hem als één van de grootste acteurs die Australië heeft voortgebracht".

Ik hoorde het vanmorgen op de radio. Erg hoor, dat is vaak zo bij die Hollywood sterren. Van buiten is het picture perfect maar van binnen zijn ze heel anders

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:53

schumax schreef:

Ik help jou wel goed aan medewerkers he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:10

Zolang ze maar niet allemaal gaan zeggen dat de toner op is Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:19

Natas schreef:
schumax schreef:

Ik help jou wel goed aan medewerkers he?

Knipoog Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:21

Natas schreef:
Ik heb gedroomd dat ik met Suus een wedstrijd hield, welke van onze poownies het meest barbie was. (Pfff, ik heb niet eens een paard)

Huilen van het lachen

Ik won zeker? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:25

Barbiestees Clown

Heb jij btw nog B&J's over? Ik niet Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:26

Hihi nee, ik moest 't wel gedwongen delen trouwens. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:30

Hahaha jij ook al? Ik heb gedeeld met mijn mams. Mijn ouders vinden de prijs echt belachelijk, maar toen ik thuis kwam en mijn moeder zag die bak zat ze van: Oooooh lekker voor na het eten!!! Hahaha mams is ook gevallen voor B&J's Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:32

Wat is 't leven toch oneerlijk... B&J delen, belachelijk.

Natas

Even speciaal voor IJp:
Vorige week hadden we het erover wat de afstamming was van Whiskey, jij had gelijk, maar ik dacht dus dat ze van Magic Power Special was, en daar lijkt ze ook op, kijk maar:

Afbeelding

Ik dacht dat Eef een keer gezegd had dat ze daar van was. Maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.

Anoniem

Aaah ik heb weer een irritant wachtliedje:
Staaaaaaaartrekkin' across the universe. On the Starship enterprise under captain Kirk. Only going forward cuz we can't find reverse!

Die blijft echt de hele dag ik je kop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:33

Jus_dOrange schreef:
Wat is 't leven toch oneerlijk... B&J delen, belachelijk.

Ze zouden het moeten verbieden Nagelbijten / Gniffelen Nouja, ik gun het mijn mams wel hoor Clown

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:35

Jus_dOrange schreef:
Natas schreef:
Ik heb gedroomd dat ik met Suus een wedstrijd hield, welke van onze poownies het meest barbie was. (Pfff, ik heb niet eens een paard)

Huilen van het lachen

Ik won zeker? *LOL*

Dat weet ik niet, maar dat zal wel. Ik heb geen paard dus dat is makkelijk winnen. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:40

Stace is sowieso de grootste Barbie van stal. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:52

Hahaha echt wel Haha!

Er staat trouwens een mooie Bleu Roan te koop op de site van Eef *LOL* Ooh ik ga vanavond weer lekker mee hobbelen in de 19u les!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:54

*LOL* Kijk je nu al weer naar andere paarden die te koop staan? Clown

Vanavond ga ik niet hobbelen, alleen tuttelen. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:58

Ik ga ff broodje eten en een uurtje scheikunde doen Kusje Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:58

Nee joh, ik ben alleen nieuwsgierig naar wat er te koop staat. Kijken of ze net zo mooi en lief als Whis zijn. Maar ik ben blij met mijn eigen poownie *LOL*

Heerlijk een avondje tutten. Vorige zondag heb ik gewoon van 11u tot 15u getut met Whis Lips are sealed