Ik heb de laatste tijd typPólio
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ireentjuh schreef:levenloos?
volgensmij was de hele stal aan het buitenrijden vanmiddag
Een bokker PB'de mij eergisteren of ze Evita na mocht tekenen.. in dit topic staat het resultaat, leuk he!
viewtopic.php?f=149&t=688549&hilit=
Het was ook wel heerlijk weer voor een buitenrit!!

didle didle didle

ze zag er niet uit nat en onder de blub haha maar ze vond het weer leuk en ik ook
Wel met haar hoofd heel hoog en in een halve passage heel hard snurkend, maar ik vond het heel knap dat ze echt geen moment weigerde om er langs/onder te gaan! Ireentjuh schreef:haha Evita zag er ook niet uit toen we terug kwamen, en ik heb nog wel voor een groot deel de abtswoude genomen!
Op de zandvlakte waren vliegers die heel veel lawaai maakten en heel snel heen en weer bewogen, maar ze ging er heel stoer langsWel met haar hoofd heel hoog en in een halve passage heel hard snurkend, maar ik vond het heel knap dat ze echt geen moment weigerde om er langs/onder te gaan!
Gisteren lag er iets op de weg wat helemaal plat was gereden. Evita wilde ruiken aan de mest ernaast zag ze opeens dat 'iets' ernaast. Ging ze stampen en snurken
En de fietsers zonder benen waren nog steeds wel raar