stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:58

He, Ellen! Doei, doei Ben je al op stal geweest?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:31

Lize stond vroeger op stal recht tegen over Bella, met Lars, een schimmel. Lize is een leuke vrolijke meid. Jammer dat ze niet meer bij ons staat. haar moeder is de vriendin v Pia, die zal ook wel zo trots als n pauw zijn op de kleine Floor!

Ik vind t echt heel leuk voor Lize en ik hoop dat ze er lekker v kan genieten.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:38

Dabo schreef:
Wordt orissa vandaag al gekeurd... dat is snel! Maar kan het me wel voorstellen, als ik een nieuw paard zou kopen zou ik dat ook zo snel mogelijk gedaan willen hebben Haha!

Mogguh trouwens!

Ze wordt vandaag gekeurd en als ze wordt goedgekeurd dan mag ze meteen bij nieuwe eigenaar blijven Tong uitsteken

Ik duim voor Orissa OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:46

sjorsie schreef:
Gieltje2002 schreef:
Dank je! Oh je bedoelt waarschijnlijk Jannes? Ja, die maakte even een flinke renspurt, maar gelukkig bleef Yvette zitten. Het is nu erg lastig met een jong paard te rijden in een bak als het zo druk is. Jannes is natuurlijk nog maar 3 jaar en Yvette heeft natuurlijk nog niet zo heel veel ervaring en dat maakt het nog lastiger.

Ja sorry Jannes, ik weet niet waarom ik aan de naam Hannes dacht, maar zoals hij ging hadden er veel een probleem gehad, hiihaaa! zo hard Maar ze bleef er netjes op dus Bravo.

Je zat met Hannes dicht in de buurt Tong uitsteken Ik heb haar alleen niet zien gaan? Was het voor mijn les? Gelukkig is ze blijven zitten! Veel paarden waren fris gisteravond. Omar had gelukkig nergens last van alleen met aanspringen in galop dacht hij ook even een spurt te kunnen maken, het is hem alleen niet gelukt Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:47

ShirleyA schreef:
Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.

Het gaat goed met de babyboom.

Lize van Lars Verward Was spuit 11 zie ik.

Jullie kennen Lize idd niet want daarvoor staan jullie nog te kort op stal Tong uitsteken Dat is meer voor de oude garde Haha!

Hey wat leuk dat Lize een baby heeft gekregen! Hoe heb je dat gehoord Shir?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 15:42

AnneOmie schreef:
ShirleyA schreef:
Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.

Het gaat goed met de babyboom.

Lize van Lars Verward Was spuit 11 zie ik.

Jullie kennen Lize idd niet want daarvoor staan jullie nog te kort op stal Tong uitsteken Dat is meer voor de oude garde Haha!

Hey wat leuk dat Lize een baby heeft gekregen! Hoe heb je dat gehoord Shir?

Via Karin v Sjoerd. Die stuurde me n smsje vanmorgen. Ik ben echt heel blij voor haar en Michel. Ze was zo blij met die zwangerschap! Leuk.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:35

Weet een van jullie hoe het zit met de openingstijden van Taams met Kerst, toen ik nog op Kalverhoek stond mocht je met kerst alleen tussen 10-12 sochtends op het terrein met de beide kerstdagen, is dat hier ook zo?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:49

haha nee hoor Sjorsie. Taams is normaal tijdens feestdagen van ik geloof 09.00-21.30 uur geopend. Ze houden de weekend tijden aan tijdens feestdagen. Sluitingstijd dus 21.30 uur.

Dat zou echt niet kunnen zeg, iedereen zijn paarden doen tussen 10.00-12.00 uur haha.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:50

Hoe is het met ons weervrouwtje Verward Geen weersvoorspelling gezien vanochtend!?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:54

@ AnneOmie: op Kalverhoek worden de paarden altijd op 24 december geent zodat de meesten daar op stal dan 2 dagen niet rijden ivm de enting en dus alleen even stappen en poetsen, opzich wel fijn voor de staleigenaar heeft ie 2 dagen per jaar even het terrein min of meer voor zichzelf, maar dat scheelt weer dat dat hier niet zo is.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:57

Nou om het zo te zeggen... als mijn paard geent wordt dan zet ik hem niet 24 uur in zijn box Scheve mond Ik rij hem gewoon, alleen niet in het zweet. Denk niet dat veel mensen het daar mee eens zouden zijn.

Gelukkig is dat bij ons dus niet zo en kun je gewoon naar je paarden tijdens de feestdagen Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:26

Gieltje2002 schreef:
Heeee Esther!! Doei! hahaha ja, ik ben net thuis Tong uitsteken Was gezellig op stal he? Haha!

Toen ik 'froegah' bij Veldt stond, was die gewoon dicht op 1e kerstdag,en ook op nieuwjaarsdag. Dan mocht je gewoon helemaal NIET komen, en stonden de paarden gewoon de hele dag op stal... Verdrietig Verdrietig
Gelukkig is Taams gewoon open! Haha! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:41

Dabo schreef:
Gieltje2002 schreef:
Heeee Esther!! Doei! hahaha ja, ik ben net thuis Tong uitsteken Was gezellig op stal he? Haha!

Toen ik 'froegah' bij Veldt stond, was die gewoon dicht op 1e kerstdag,en ook op nieuwjaarsdag. Dan mocht je gewoon helemaal NIET komen, en stonden de paarden gewoon de hele dag op stal... Verdrietig Verdrietig
Gelukkig is Taams gewoon open! Haha! Haha!

dat is wel heel apart! kun je toch eigenlijk niet maken als staleigenaar?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:44

wat lekker dat taams gewoon open is met de feestdagen!
ik ben idd ook wat anders gewend Lachen

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:00

@sjorsie: ik las in je profiel dat je een paard Giant had? is dat toevallig dat manegepaard van de kalverhoek??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:05

[quote="bloempie186"[dat is wel heel apart! kun je toch eigenlijk niet maken als staleigenaar?
[/quote]Nee, nu niet meer, maar ik stond daar wel euhm... 25 jaar geleden ofzo, en sjah, toen kon dat nog wel denk ik... We accepteerden dat dan ook gewoon! Zou ik nu dus ook niet meer doen hahaha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:06

bloempie186 schreef:
@sjorsie: ik las in je profiel dat je een paard Giant had? is dat toevallig dat manegepaard van de kalverhoek??

ja klopt, je herkent me nog niet he haha
ik heb nog dat je Dancer net had, een rit door het Twiske met je gedaan samen met Urre en Beauty
En ik heb bijna een jaar met je moeder in de les gereden toen ik Giant net had, jij reed op zaterdagochtend toch?
Giant heb ik 1.5jaar geleden verkocht aan mensen in Brabant die er nu alleen lekker recreatief mee rijden, ik ben wel officieel gestart maar het was steeds net aan wel of net niet ookal deed hij erg z'n best, daarom besloten een baasje voor hem te zoeken die minder van hem eist.

edit: foutje Limburg Bloos
het is wel leuk wie je zo allemaal weer tegenkomt, De baasjes van Volmer en Eric de friezen daar heb ik vorig jaar een weekendclinic meegedaan bij Trea en dat meisje van die Fries Jelle reed vroeger ook bij me in de groep en zo kom ik er steeds meer tegen, wel erg leuk

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:43

sjorsie schreef:
bloempie186 schreef:

ja klopt, je herkent me nog niet he haha
ik heb nog dat je Dancer net had, een rit door het Twiske met je gedaan samen met Urre en Beauty
En ik heb bijna een jaar met je moeder in de les gereden toen ik Giant net had, jij reed op zaterdagochtend toch?
Giant heb ik 1.5jaar geleden verkocht aan mensen in Brabant die er nu alleen lekker recreatief mee rijden, ik ben wel officieel gestart maar het was steeds net aan wel of net niet ookal deed hij erg z'n best, daarom besloten een baasje voor hem te zoeken die minder van hem eist.

edit: foutje Limburg Bloos
het is wel leuk wie je zo allemaal weer tegenkomt, De baasjes van Volmer en Eric de friezen daar heb ik vorig jaar een weekendclinic meegedaan bij Trea en dat meisje van die Fries Jelle reed vroeger ook bij me in de groep en zo kom ik er steeds meer tegen, wel erg leuk

oooooh nou valt t kwartje!! jemig zeg.....wat ben k stom! Tong uitsteken
maar het was een leuk paard idd, k heb er nog mn ruiterbewijs mee gedaan! Haha! das ook alweer een tijdje geleden!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:37

ik kom even niet kijken en er gebeurt weer gelijk van alles en nog wat Clown

ik heb niks te melden maar dacht : laat ik ook maar even iets neerzetten zodat ze weten dat ik nog leef Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:57

Ohja goed dat je dat ff doet naadje.. ik krijg nog geld van je Tong uitsteken Knipoog hihi

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:05

Dabo schreef:
Ohja goed dat je dat ff doet naadje.. ik krijg nog geld van je Tong uitsteken Knipoog hihi

is overgemaakt Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:27

Okie! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:11

Goedenavond allemaal het weervrouwtje was vanaag lekker haar bedje ingegaan en heeft vandaag een winterslaap gehouden.Wat een snertweer.Zirano is gestopt met antibiotica Yoepie,hij hoeft zolang er niks dik is niet afgespoten te worden,en als alles volgens plan gaat(tot nu toe geloof ik nog niks) dan mag hij de 28 of 29ste de opfok nog even in voor een paar maandjes totdat het zomerseizoen ingegaan is en hij lekker op eigen honk het land op kan.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:51

goede/avond! Was een hele lange dag vandaag! om 11 uur risje in geladen en om 1 uur kwamen we daar eindelijk aan! Ze was drijfnat dus lekker half uurtje gestapt en toen de keuring in! Ze was helemaal goed kleine aanmerking op straalbeentje maar daar werd ze niet op afgekeurd!
Gelijk naar haar nieuwe huisje gebracht! Wat een huis! Aan de rand van het bos met 2 fokmerries 2 pony´s en 5 minishets Haha! Lekkere binnenstal mooie buitenbak en longeerbak! En super lieve mensen! Ik moest wel huilen toen we weg gingen maar heb er vrede mee

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:31

Fijn dat ze is goedgekeurd en dat ze nu een goed stalletje heeft gevonden. Voor jou even iets minder leuk. En dan kan ik wel zeggen je kan haar altijd gaan opzoeken, maar het feit blijft dat je gewoon erg aan haar gehecht was geraakt en haar ontzettend zal missen. Kan ik me helemaal voorstellen. In ieder geval fijn voor haar dat je haar de afgelopen maanden lekker hebt kunnen rijden en hebt verzorgd. Je zag haar echt opknappen. En nu gaat het alleen nog maar beter met haar.