Ben je al op stal geweest? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben je al op stal geweest? Dabo schreef:Wordt orissa vandaag al gekeurd... dat is snel! Maar kan het me wel voorstellen, als ik een nieuw paard zou kopen zou ik dat ook zo snel mogelijk gedaan willen hebben
Mogguh trouwens!
sjorsie schreef:Gieltje2002 schreef:Dank je! Oh je bedoelt waarschijnlijk Jannes? Ja, die maakte even een flinke renspurt, maar gelukkig bleef Yvette zitten. Het is nu erg lastig met een jong paard te rijden in een bak als het zo druk is. Jannes is natuurlijk nog maar 3 jaar en Yvette heeft natuurlijk nog niet zo heel veel ervaring en dat maakt het nog lastiger.
Ja sorry Jannes, ik weet niet waarom ik aan de naam Hannes dacht, maar zoals hij ging hadden er veel een probleem gehad, hiihaaa! zo hard Maar ze bleef er netjes op dus Bravo.
Ik heb haar alleen niet zien gaan? Was het voor mijn les? Gelukkig is ze blijven zitten! Veel paarden waren fris gisteravond. Omar had gelukkig nergens last van alleen met aanspringen in galop dacht hij ook even een spurt te kunnen maken, het is hem alleen niet gelukt
ShirleyA schreef:Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.
Het gaat goed met de babyboom.
Was spuit 11 zie ik.
Dat is meer voor de oude garde
AnneOmie schreef:ShirleyA schreef:Voor diegene die Lize kennen; ze heeft een dochtertje heeft gekregen: Floortje. Om 07.04 uur vanmorgen en alles is goed met de kleine meid.
Het gaat goed met de babyboom.
Lize van LarsWas spuit 11 zie ik.
Jullie kennen Lize idd niet want daarvoor staan jullie nog te kort op stalDat is meer voor de oude garde
![]()
Hey wat leuk dat Lize een baby heeft gekregen! Hoe heb je dat gehoord Shir?
Geen weersvoorspelling gezien vanochtend!?
Ik rij hem gewoon, alleen niet in het zweet. Denk niet dat veel mensen het daar mee eens zouden zijn.
Gieltje2002 schreef:Heeee Esther!!He, Ellen!Ben je al op stal geweest?
hahaha ja, ik ben net thuis
Was gezellig op stal he? 

Dabo schreef:Gieltje2002 schreef:Heeee Esther!!He, Ellen!Ben je al op stal geweest?
hahaha ja, ik ben net thuis
Was gezellig op stal he?
Toen ik 'froegah' bij Veldt stond, was die gewoon dicht op 1e kerstdag,en ook op nieuwjaarsdag. Dan mocht je gewoon helemaal NIET komen, en stonden de paarden gewoon de hele dag op stal...![]()
Gelukkig is Taams gewoon open!![]()
bloempie186 schreef:@sjorsie: ik las in je profiel dat je een paard Giant had? is dat toevallig dat manegepaard van de kalverhoek??

sjorsie schreef:bloempie186 schreef:@sjorsie: ik las in je profiel dat je een paard Giant had? is dat toevallig dat manegepaard van de kalverhoek??
ja klopt, je herkent me nog niet he haha
ik heb nog dat je Dancer net had, een rit door het Twiske met je gedaan samen met Urre en Beauty
En ik heb bijna een jaar met je moeder in de les gereden toen ik Giant net had, jij reed op zaterdagochtend toch?
Giant heb ik 1.5jaar geleden verkocht aan mensen in Brabant die er nu alleen lekker recreatief mee rijden, ik ben wel officieel gestart maar het was steeds net aan wel of net niet ookal deed hij erg z'n best, daarom besloten een baasje voor hem te zoeken die minder van hem eist.
edit: foutje Limburg
het is wel leuk wie je zo allemaal weer tegenkomt, De baasjes van Volmer en Eric de friezen daar heb ik vorig jaar een weekendclinic meegedaan bij Trea en dat meisje van die Fries Jelle reed vroeger ook bij me in de groep en zo kom ik er steeds meer tegen, wel erg leuk

das ook alweer een tijdje geleden!
hihi Dabo schreef:Ohja goed dat je dat ff doet naadje.. ik krijg nog geld van je![]()
hihi
Lekkere binnenstal mooie buitenbak en longeerbak! En super lieve mensen! Ik moest wel huilen toen we weg gingen maar heb er vrede mee