Na een kwatiertje trok ik het niet meer, toen ging ik uitstappen en terwijl ik aan het uitstappen was ging die ook nog ff tekeer... Heel klote. Wat ben ik zat hiervan..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Je moet er voor betalen....

eknein schreef:Thanks anita.. Nou k denk dat mariek niet de enige is de ermee gaat ophouden. Volgens mij hou ik er ook mee op per 1 februari.
't gaat ook gewoon ten kosten van mn school, ik kan het me niet veroorloven om 3 week niet te kunnen sporten...
mm, ik mis quincy.
. Ik mis hem echt.
. Echt een schaamte, hier moet ik groeten. Zit bijna te janken, en kijk dat paard kijken dan
. Je hoort hem gewoon denken: 'lalalalala, ik heb net zoooo'n goed proefje gereden' 

eknein schreef:Thanks anita.. Nou k denk dat mariek niet de enige is de ermee gaat ophouden. Volgens mij hou ik er ook mee op per 1 februari.
't gaat ook gewoon ten kosten van mn school, ik kan het me niet veroorloven om 3 week niet te kunnen sporten...

) je hebt men telefoonnummer
. 

ga ze missen,, maar spirit kunnen we opzoeken en dash mag k nog op rijden als ik daar eens zin in heb
. 't is echt een raar gevoel. Ik had altijd zo het gevoel dat we met een paar ruiters een redelijk hechte band hadden als de pony wedstrijdruiters. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik had ook wel een band met dunya, dash, spirit, talassa.. Niet dat ik er op reed, maar toch kon het me altijd veel schelen hoe het met jullie ging..
.
.

. Wanneer is dat??
!