Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:57

Annemarie, ik ga je PM'men, ik heb hem ook uit maar ik verklap lekker niks hier Tong uitsteken

Trouwens dat van die albert heijn, dat wist ik ook pas zaterdagmiddag. Mijn moeder had ze die ochtend zien liggen, en het hele rek lag nog vol!
Mijn theorie was dat mensen die hem perse zaterdag wilden hebben, hem uiteraard al hadden gereserveerd bij de boekwinkel en niet op de dag zelf even naar de albert heijn zouden wandelen Haha!
Bovendien, zonder airmiles was ie duurder dan in de boekwinkels, plus dat ik in de boekwinkel een bon kreeg voor een gratis Harry Potter ijsje (aardbeiensmaak met sterretjes *LOL* )

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 14:00

Whaa, wat lief zo'n ijsje! Haha!
Ik had 'm niet besteld en ben er maar vanuit gegaan dat ze 'm bij de boekwinkel nog hadden, en inderdaad, er lagen echt stapels *LOL*
En trouwens.. al had ik het geweten had ik 'm waarschijnlijk nog bij die boekwinkel vandaan.. vind ik iets hebben.. en al m'n andere HPboeken komen er ook vandaan en... doorgeslagen obsessie Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 14:36

Ja, inderdaad, ben het met je eens. Een Harry Potterboek is het waard om bij de boekwinkel te kopen. En voor de volle mep ook! Ik had het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om hem met korting bij de appie heijn te halen Ach gut Haha!

Toen we de stad in gingen trouwens, had er hier (in deventer) net een rel plaatsgevonden. Go Ahead had tegen Ajax gespeeld en na een half uur was de wedstrijd gestaakt vanwege spreekkoren.. en toen bedachten die gasten dat ze wel even leuk naar de Brink (marktplein in de binnenstad) konden gaan om de boel, en elkaar, aan mootjes te hakken Scheve mond
Nouja, letterlijk dus, want toen we aankwamen lopen zagen we bereden politie en ME die net de boel hadden gesust en de hele Brink lag vol met scherven.. de terrasjes en de kraampjes van de antiekmarkt hadden het moeten ontgelden, wat een aso's he Boos!
Zowel de mevrouw van de boekwinkel als het meisje van de ijssalon stonden nog te trillen op de benen Ach gut (en het enige waar ik aan dacht was: ik moet mijn boek beschermen, als die gasten terugkomen en ze jatten mijn boek dan douw ik hoogstpersoonlijk mijn ijsje in hun gezicht *LOL* )

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 14:37

Ben ik toch niet de enige dat idee Haha!
Ik had het gehoord van die rellen ja Nagelbijten / Gniffelen

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 17:43

fen ik zou het op zich ook wel proberen. Alleen wat die vergoeding betreft daar heb ik ook tijdje met m'n vriendin over gediscuseerd. Maar we zijn er uit gekomen dat je eigenlijk je vergoeding al doet met het paard rijden en alles want omdat de eigenaresse dat niet kan vraagt ze jou. Dus dat je het doet vind ik al een vergoeding.
@tessel: volgens mij heb je helemaal gelijk dat er in de randstad geen "gratis" verzorgpaard meer te krijgen is. Wat eigenlijk best wel raar is.
En harry potter moet ik nog even gaan kopen. Ik ga hem proberen in het engels te lezen (mijn engels is bar slecht) maar ik wil zo graag weten hoe het afloopt.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:08

Fenn is in de stress door jullie HP-berichten. Ik heb gewoon nog geen moment de tijd gehad om hem te kopen en die stomme broer van me Hamer heeft het dus ook niet gedaan... Zucht Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb een Pb gestuurd naar de eigenarese van dat paardje, waarin ik ook uit heb gelegd wat mijn probleem is: ik ben bang dat ik te weinig kwijt krijg, dus wil goede afspraken maken (maar dan net wat subtieler).
En verder heb ik zere voetjes van het werken Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Fenn op 23-07-07 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 19:08

Ach gut

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:53

Ach gut Waar werk je? Het giet hier van de regen, hoop dat het volgende week wat beter is... Als het erg regent, rij je dan gewoon met je regenbroek over je rijbroek?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 19:57

Rainlegs is een optie, ze zijn alleen nogal duur, 25 euro geloof ik?
Die doe je zeg maar over je bovenbenen tegen de regen.
Met knisperende regenbroeken zou ik uitkijken, sommige pony's doen niets, maar van anderen weet ik niet of ze dat geluid wel zo leuk vinden Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:57

Hema, achter het gebak nu.

Ik zit trouwens te praten over ponykamp, maar hoor dat PZN, Jupi en Mirthe er een keer vandoor zijn gegaan Nagelbijten / Gniffelen Paardjes zijn wel erg stout lijkt het wel.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 19:59

Gebeurt wel vaker hoor Fenn, nothing to worry about Lachen
(Vreemd genoeg gebeurde dat altijd op vrijdagmiddag, totdat onze reddende engel Marianne meeging, en plots was het over Nagelbijten / Gniffelen )

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:37

Fenn, dan had je de paarden tijdens onze week mee moeten maken Tong uitsteken ze waren nogal druk omdat het de eerste week was en wij fokten ze natuurlijk ook behoorlijk op Clown hebben op elk pad waar je kon rengaloperen ook wel gerengalopeerd Tong uitsteken ...

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:53

hoi Nathachou,

Op je profiel zag ik dat je Dusty gaat leasen?
ik dacht dat die van romy en haar zusje was?

Grtjs

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 22:04

Heey!
Dusty is alleen van Romi Knipoog Lide vindt het wel leuk om af en toe paard te gaan rijden, maar niet meer zeg maar. Dat leasen is ook nog niet helemaal zeker, hangt er vanaf of Romi nog een paard voor de sport erbij neemt of niet. Maar ik ga dr wel vast bijrijden na de zomervakantie Lachen!
Gr.
Naatje

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 09:34

Nathachou, dan waren al die pony's bij onze ponykampen echt uberbraaf Clown (alhoewel ik ook nog wel momenten weet Knipoog )

Ik ging trouwens serieus vanochtend al om vijf over negen van huis weg, ik had al hardgelopen door de regen en moest toch brood halen, maar die stomme grmbl boeken zijn uit verkocht. Donderdag zijn ze er pas weer Nagelbijten / Gniffelen En reken maar dat ik m'n broer er dan naar toe schop!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:52

Fenn: Ach ja, het blijven nou eenmaal dieren he Knipoog kunnen soms nogal onvoorspelbaar zijn, vooral Vosje kan dan echt in een keer weg schieten zonder dat je dat echt goed door hebt haha Tong uitsteken ...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 13:46

Ja, Vosje heb ik er ook wel vaker vandoor zien gaan, maar dat hoord gewoon bij mevrouw Clown
Heb je nog foto's eigenlijk? Ik ben wel beniewd Schijnheilig

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:36

Ik heb zelf helaas geen fotos, maar anderen wel Tong uitsteken zal ze eens een keer vragen of ze ze willen sturen, moet ze nog op msn toevoegen! Jessica had wel 2 filmpjes ofzo gemaakt van de rengalop haha Tong uitsteken ...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:45

Heeft HP, heeft HP...

SSTTT!!! Annemarie en Tessel, ik ben pas op pagina 100 ofzo.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 20:24

Ik houd m'n mond al Nagelbijten / Gniffelen

Had ik jullie al verteld over mijn nieuwe projectje? Volgens mij niet..
Ik ben vandaag begonnen om een oud nachtkastje (nog van de oma van m'n moeder geweest) op te knappen.
Heb 'm geschuurd vandaag en hij staat grotendeels in de grondverf.
Morgen verder in de grondverf en daarna nog een keer schuren + grondverfen, en dan een kleurtje erop. Lachen
Het ding was echt vreselijk lelijk, hij bestaat uit allemaal verschillende soorten hout, triplex en houten balkjes in verschillende soorten en maten om de plank en lade op z'n plek te houden, er zit houtworm in en hij is zo vervormd dat er overal barsten en gleuven inzitten.
Ik hoop dat het wat wordt Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 12:43

leuk zo'n projectje Lachen Ben beniewd naar het resultaat (die ik zondag kan zien Knipoog )

Trouwens, ik heb hem nog niet uit. M'n broer leest hem nu, hij heeft betaald en wilde persé gaan lezen Nagelbijten / Gniffelen Gisteravond het boek nog uit z'n handen kunnen houden. Gelukkig moet ie om half twee naar z'n werk. (Obsessed Nagelbijten / Gniffelen )

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 13:18

Dat is al bijna nu Lachen

Net optijd het bijgeschilderde kastje van de regen weten te redden Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:04

Uit Haha! (Fenna is weer terug in de wereld)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 12:21

Welkom terug Fenna! Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:33

De trektochtvoorbereidsels zijn nu ook weer helemaal begonnen, maar Tessel (waar is Tessel eigenlijk), zwemmen doen we toch helemaal niet met trektocht?