Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ladyjoy schreef:En is je fiets mooi geworden Pluut?
manic schreef:Hey Schimmie... Ga je nu eindelijk eens een keer braaf zijn :-]
alano schreef:hallo allemaal! ben weer terug van vakantie...slecht weer gehad maar wel leuk. morgen komt mijn nieuwe paard en ik heb waarschijnlijk een goed plekje voor alano gevonden....wat een drukte....maar hoop dat ik nu wat meer geluk krijg met het paard.

Pluutje schreef:@ Ladyjoy: Hadden jullie nog wat leuke verf uitgezocht? Konden jullie het wel een beetje eens worden?
Mn fiets is trouwens nu voor ong de helft gespoten, de bus deed het niet meer of was leeg (ben ik nog niet helemaal uit). Wilde eigenlijk vandaag weer proberen en eventueel nog een bus kopen, maar ben beetje ziekjes, ziek naar huis gegaan van werk en de hele middag in bed gelegen.
Wel leuk, een goude fiets! ladyjoy schreef:Pluutje schreef:@ Ladyjoy: Hadden jullie nog wat leuke verf uitgezocht? Konden jullie het wel een beetje eens worden?
Mn fiets is trouwens nu voor ong de helft gespoten, de bus deed het niet meer of was leeg (ben ik nog niet helemaal uit). Wilde eigenlijk vandaag weer proberen en eventueel nog een bus kopen, maar ben beetje ziekjes, ziek naar huis gegaan van werk en de hele middag in bed gelegen.
Ja hoor, we hebben over bijna alles dezelfde mening/smaak. Gelukkig maar!
Hehehe.. doet t niet of is leeg!Wel leuk, een goude fiets!
Hebben jullie al definitief besloten wat het gaat worden?
)
Schimmelig schreef:alano schreef:hallo allemaal! ben weer terug van vakantie...slecht weer gehad maar wel leuk. morgen komt mijn nieuwe paard en ik heb waarschijnlijk een goed plekje voor alano gevonden....wat een drukte....maar hoop dat ik nu wat meer geluk krijg met het paard.
Super! Een nieuw paard? Staat er al ergens een linkje?
Wat goed dat je nu een plekje voor Alano hebt, wel een beetje in de buurt?
Joki schreef:Wat geweldig nieuws allemaal Alano. Heb je al foto's en geef Alano een kus van me
Pluutje schreef:Nou dat scheeltHebben jullie al definitief besloten wat het gaat worden?
Gelukkig tenminste iemand die het leuk vindt (schimm vindt het weer niets)
Misschien wel zilver
Pluutje schreef:@ Joki: nee, geen paard gevonden, jij wel? Rijd nu niet en eigenlijk vind ik dat wel even best. Heb me ook opgegeven voor de honours bachelor, dus nog even afwachten of ik daar toegelaten word en hoe het dan allemaal gaat...
@ Ladyjoy: Hadden jullie nog wat leuke verf uitgezocht? Konden jullie het wel een beetje eens worden?
@ Alano: ben ook erg benieuwd naar je nieuwe paardje...vertel eens wat meer!

Schimmelig schreef:Ik heb smaak
ladyjoy schreef:Ja, wit met blauw. Alles wordt trouwens wit en blauw. En daarbij de kleur 'chroom' voor lampen e.d. en licht hout (weet ik veel hoe dat heet) voor meubels (tvmeubel, pcmeubel, kledingkast etc).