nikje schreef:joyce heb je nog meer foto s van mij op natas? ze zijn nog best goed gelukt eigenlijk had ik niet verwacht hihi
Enne, dat zei ik nog tegen jou, dan voelt het k*t , maar ziet het er gewoonwel goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nikje schreef:joyce heb je nog meer foto s van mij op natas? ze zijn nog best goed gelukt eigenlijk had ik niet verwacht hihi
heb weer op Piet gereden, nadat hij naar de tandarts was geweest, (hij was heel lang niet meer gedaan, hij had de wonden van zn haken aan zn kiezen in zijn wangen staan, echt heel zielig!! en zn wolfstandjes ofzo zijn voor een deel afgeknipt zodat zn tong weer goed vrij ligt)
heb weer geld gekregen van de Albert Heijn, dus ben weer beetje rijk

haha
ik hoef toch niet alles voor te kauwen hihi
(ergens in april ofzo
) (had je trouwens al t geld overgemaakt?)
gaan ze gezellig met zn allen...tsss 
merit_ schreef:maaruh ik ben een beetje blut, maar ik ga wel even nadenken of we ook iets kunnen doen dat niet zoveel kost... moet vast wel iets leuks zijn!
Maaruh ik wil de volgende keer mee met buitenrit horgaan ze gezellig met zn allen...tsss
) om eerst bij iemand te gaan eten(gourmetten ofzo) en vervolgens een filmavondje te houden? Downloaden we even een paar leuke nieuwe films
haha
gejat of verloren... had hem net 3 weken
zo klote! baal echt!